• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

شناسائی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مغفول مانده تأمین اجتماعی نتیجه برنامه تحولی است

  • کد خبر : 26986
  • 22 مهر 1400 - 10:07
شناسائی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مغفول مانده تأمین اجتماعی نتیجه برنامه تحولی است

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شناسائی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مغفول مانده این سازمان را از نتایج اجرای برنامه‌های تحولی دانست و گفت: ظرفیت‌های موجود که ممکن است مورد غفلت قرار گرفته باشد را باید شناسایی کنیم و در همه مجموعه سازمان باید تمرکز راهبردی برای رفع چالش‌های سازمان داشته باشیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری مشترک بیمه‌ای و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان اظهار داشت: با همفکری و مشورت همکاران سازمان بهترین و موثرترین راهکارها را برای عبور از چالش‌ها اتخاذ می‌کنیم.

وی احیای اعتماد عمومی با اقدامات عملیاتی و رفع فاصله بین قول و عمل را مورد تأکید قرار داد و گفت: تفویض اختیارات لازم به مدیران استانی به منظور تحقق اهداف و برنامه‌ها به صورت حداکثری انجام خواهد شد و متناسب با اختیاراتی که واگذار می‌شود نظارت و پاسخگویی مناسب نیز برای اجرای برنامه‌ها مورد تأکید قرار دارد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر لزوم طراحی الگوی مناسب و بهترین برنامه برای توسه خدمات در حوزه‌های مختلف فعالیت این سازمان، گفت: سفرهای استانی معطوف به هدف است و می‌خواهیم بهترین خدمات ممکن را به جامعه هدف ارائه دهیم.

موسوی عدالت در توسعه خدمات را یکی از مباحث محوری در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: کارهای ما باید از مسیر عدالت عبور کند و خروجی خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی باید اعتماد و رضایتمندی مردم باشد.

وی افزود: مجموعه همکاران و مدیران سازمان باید از درد و رنج مردم مطلع باشند. کارایی و اثربخش اقدامات ما در اعتماد مردم باید مشخص باشد و باید برای سنجش اعتماد عمومی و تحولات این حوزه برنامه داشته باشیم.

موسوی ادامه داد: برای تحقق رویکرد تحولی در سازمان چاره‌ای جز برنامه محوری نداریم و باید رفع چالش‌ها باید با برنامه محوری پیگیری کنیم. برای تدوین برنامه تحولی در استانهای مختلف شاخص‌های مشخصی تعریف می‌کنیم و با عبور از مسائل جزئی و روزمرگی، به دنبال ایجاد تحول اساسی در سازمان خواهیم بود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر پیشران بودن فناوری در تحولات این سازمان، گفت: در حوزه فناوری عدم یکپارچگی مهمترین مسئله است که باید برای رفع آن اقدام کنیم و برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات با هم‌افزایی و همراهی سایر حوزه‌ها زمینه ساز تحول در خدمات سازمان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.