• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

شرکت‌های برتر ایران معرفی شدند

  • کد خبر : 62977
  • 03 بهمن 1401 - 16:29
شرکت‌های برتر ایران معرفی شدند

در بیست و پنجمین دوره معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) ، ۱۰ شرکت برتر کشور معرفی شدند.

در این رتبه بندی  شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس  عنوان نخست ، شرکت نفت ستاره خلیج فارس رتبه دوم و شرکت پالایش نفت بندرعباس رتبه سوم را کسب کردند و پس از آن‌ها شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر، بانک ملت، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، ایران خودرو، بانک رفاه کارگران و سرمایه گذاری پارس آریان در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

به گزارش ایدرو نیوز ، در این مراسم مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران اظهار داشت: نقش آفرینی در داخلی سازی محصولات، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی، اثرگذاری در افزایش تولید ناخالص داخلی، سودآوری، ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی، صادرات گرا بودن، مشتری محوری، استفاده از فناوری و نوآوری در کسب و کار و توسعه بهره‌وری، دلایل بزرگ شدن شرکت‌های برتر است.

ابوالفضل کیانی بختیاری گفت: برخورداری از فرهنگی متعالی و کار تیمی منسجم، راهبری شرکتی شایسته، نیروی انسانی توسعه یافته و هوشمند، آینده پژوهی و تعاملات بین‌المللی، دلایل اصلی بزرگی این شرکت‌ها است.

کیانی بختیاری بر لزوم توجه به ابر روندها از سوی این شرکت‌ها به منظور بزرگ‌تر شدن تاکید کرد و گفت : این مهم موجب ایجاد فرصت‌های جدید، توسعه بهره‌وری، تحریک نوآوری و هدایت ایده‌های جدید خواهد شد.

 در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر بر مبنای ۳۲ شاخص اصلی از جمله میزان فروش، ارزش افزوده، تعداد کارکنان، اشتغال، دارایی‌ها، بهره‌وری، صادرات و غیره ارزیابی شدند که در بین آنها ۵۰ شرکت دانش‌بنیان نیز وجود دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.