• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه رسالت اصلی بانک توسعه صادرات تسهیل‌گری در واردات و صادرات است تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری بلوبانک سامان از سرویس جدیدی در نسخه سوم اپلیکیشن خود رونمایی کرد / پرداخت خلافی در کمتر از ۵ دقیقه؛ آنی، به آسانی مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج بیمه سامان برای معرفی محصولات خود به نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی رفت تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر تربیت نیروی جوان و متخصص، انتصابات شفاف و کارآمد و معیشت کارکنان در سال جاری

3

سنکرونِ موفق واحد چهارم گازی نیروگاه ایران ال ان جی

  • کد خبر : 46238
  • 02 خرداد 1401 - 16:27
سنکرونِ موفق واحد چهارم گازی نیروگاه ایران ال ان جی

واحد چهار گازی نیروگاه ایران ال ان جی، صبح روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط گروه مپنا با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

واحد پنجم گازی این نیروگاه نیز با هدف تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز طی ماه‌های آینده به شبکه سراسری متصل خواهد شد؛ انرژی تولیدی این واحدها می‌تواند بخشی از کسری برق مورد نیاز کشور را جبران نماید.
علاوه بر راه‌اندازی این واحدها، عملیات احداث پست گازی ۴۰۰ کیلو ولت جهت تزریق حداکثر توان تولیدی نیروگاه به شبکه سراسری و احداث دیزل خانه نیز در این پروژه در دست اقدام است.
احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ایران ال ان جی در قالب قراردادی در سال ۱۳۸۷ بین شرکت مایع‌سازی گاز ایران به عنوان کارفرما و مشارکت شرکت‌های مپنا، نیرپارس و مپنا اینترنشنال منعقد شد. این نیروگاه شامل پنج واحد گازی و دو واحد بخار و جمعاً به ظرفیت ۱،۱۳۰ مگاوات است. پس از گذشت حدود چهار سال از شروع قرارداد، به دلیل عدم تأمین منابع مالی، طرح با پیشرفت ۶۸درصدی متوقف شد. پس از راه اندازی مجدد واحدهای یک و دو گازی، سنکرون واحد سه گازی نیز در روز بیست و هفتم شهریور سال ۱۴۰۰ با موفقیت انجام شد و در مدار تولید قرار گرفت.
فعالیت‌های این پروژه با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت نیرپارس و با همکاری شرکت‌های بهره‌برداری و تعمیرات مپنا، مهندسی و ساخت توربین مپنا، مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و مهندس و ساخت ژنراتور مپنا در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.