• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

سطح جدیدی از تجربه گیمینگ با مانیتور ۴۹ اینچیUltraGear  ال‌جی با نسبت تصویر ۳۲:۹

  • کد خبر : 69351
  • 22 اردیبهشت 1402 - 12:59
سطح جدیدی از تجربه گیمینگ با مانیتور ۴۹ اینچیUltraGear  ال‌جی با نسبت تصویر ۳۲:۹

مانیتور گیمینگ جدید ال‌جی با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز و صفحه نمایش خمیده به ایجاد فضای گیمینگ فراگیرتر و واکنش‌دهی سریع‌تر کمک می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear (مدل ۴۹GR85DC) که یک نمایشگر خمیده ۴۹ اینچی با نسبت تصویر ۳۲:۹ و نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالای ۲۴۰ هرتز است رونمایی کرد. این مدل فراگیر جدید همانند دو مانیتور ۱۶:۹ کنار هم عمل کرده و گیمینگ بسیار روان و فراگیر با کیفیت تصویر عالی را برای کاربران فراهم می‌کند. با وجود این که مانیتور ۴۹GR85DC با در نظر گرفتن نیاز گیمرها طراحی شده است به لطف برخورداری از قابلیت انجام چند کار همزمان، عملکرد عالی و صفحه نمایش بسیار عریض برای اهداف کاربردی و تولید محتوا نیز مناسب است.  

مانیتور گیمینگ UltraGear جدید ال‌جی با استفاده از پنل رزولوشن Dual QHD (5,120 x 1,440) 49 اینچی با انحنای ۱۰۰۰R میدان دید کاربر را با تصاویری زنده و واضح پر می‌کند. ترکیب پهنای سخاوتمندانه صفحه نمایش و نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز۱ فضای گسترده‌تر و واکنش‌ دهنده‌تری را برای گیمینگ فراهم کرده و باعث می‌شود بازی‌ها واقعی‌تر و پویاتر احساس شوند. مانیتور۴۹GR85DC  دارنده گواهی VESA DisplayHDR 1000  با نرخ کنتراست ۳۰۰۰:۱ و حداکثر روشنایی تصویر ۱۰۰۰-nit۲ ، رنگ‌هایی زنده و سیاهی‌هایی عمیق و ظریف فراهم می‌کند. این مانیتور با طراحی ۳ جهته تقریباً بی حاشیه خود به کاربران امکان می‌دهد که تمرکز خود را در هنگام جنگ با رقبا و یا کشف دنیاهای مجازی مورد علاقه خود حفظ کنند. 

مانیتور ۴۹GR85DC فقط مختص گیمینگ نبوده و قابلیت‌های انجام چند کارهم‌زمان به کاربر اجازه می‌دهد که حداکثر بهره‌برداری را از صفحه نمایش کشیده آن با نسبت تصویر ۳۲:۹ داشته باشد. UltraGear جدید از ویژگی تصویر در تصویر (PIP) و تصویر به تصویر (PBP) برخوردار است. حالت تصویر در تصویر به کاربر اجازه می‌دهد که محتوا را از یک دستگاه دیگر در یک پنجره شناور نمایش دهد در حالی که تصویر به تصویر به او اجازه می‌دهد که با تقسیم صفحه نمایش به دو بخش مجزا به صورت همزمان در چند پنجره باز در کنار هم کار کند.

Seo Young-jae معاون ارشد مدیرعامل و رئیس واحد تجاری IT شرکت راه‌کارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس:”با ادامه رشد و تکامل بازار مانیتورهای گیمینگ، تقاضا برای نمایشگرهای عریض با نرخ تازه‌سازی بالا و کیفیت تصویر عالی نیز افزایش می‌یابد. مانیتور UltraGear جدید ال‌جی که برای گیمینگ طراحی شده اما برای انجام هم‌زمان چند کار نیز بسیار مناسب است، یک نمایشگر پریمیوم همه کاره است که تعهد و توانایی ما به پاسخ به نیازهای مختلف مشتریان امروزی را نشان می‌دهد.”

مانیتورهای گیمینگ UltraGear هم اکنون در بازارهای آمریکا در دسترس هستند و در ماه جاری وارد بازارهای کلیدی اروپا و تا پایان سال جاری به بازارهای آسیا نیز وارد می‌شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.