• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

سرپرست جدید اداره امور شعب استان قم معرفی شد

  • کد خبر : 44054
  • 05 اردیبهشت 1401 - 18:29
سرپرست جدید اداره امور شعب استان قم معرفی شد

سرپرست اداره امور شعب استان قم در مراسمی با حضور عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، معاون اقتصادی استانداری قم و تعدادی دیگر از مدیران استانی معارفه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، فرهاد معقول در این مراسم که سید رسول میرخلفی به عنوان سرپرست اداره امور شعب استان قم معرفی شد،گفت: بانک ها بر اساس وظیفه ذاتی خود مشتری محور هستند،از این رو در جهش یک بانک به سمت اهداف تعیین شده باید بیش از هر عاملی به مشتری مداری توجه شود.
وی افزود: بانکداری مدرن تنها در تحول ابزارهای بانکداری معنی پیدا نمی کند بلکه باید نحوه ارتباط مدیران صف و ستاد بر اساس نیازها،باورها و خواسته های مشتریان، دچار تحول شود.
معقول تاکید کرد:بانک ملی ایران همواره در دوره های مختلف نقش پیشرویی در اجرای طرح های بزرگ استانی داشته است،در حال حاضر نیز این روند با شتاب بیش از گذشته ادامه می یابد.
محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور نیز در این مراسم با اشاره به عزم بانک ملی ایران برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال جدید گفت:استان قم دارای ظرفیت های مختلفی در زمینه شرکت های دانش بنیان است،از این رو انتظار می رود پس از تهران، دومین شعبه دانش بنیان در این استان راه اندازی شود.
وی افزود:با ابلاغ بسته اعتباری از سوی مدیران ارشد بانک،مسیر برای حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان استانی توسط ادارات امور شعب بانک، هموار شده است.
محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز در این مراسم گفت:بانک ملی ایران به عنوان بازوی اجرایی دولت در نظام بانکی،نقش موثری در اجرای پروژه ها و رونق تولید و اشتغال دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که در دوره سرپرست جدید اداره امور شعب استان قم، بانک ملی ایران بیش از پیش در حمایت از تولیدکنندگان توفیق یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.