• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

سایپاپرس زمینه ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی در مناطق جنوب تهران است

  • کد خبر : 48277
  • 31 خرداد 1401 - 16:45
سایپاپرس زمینه ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی در مناطق جنوب تهران است

معاون استاندار تهران و فرماندار شهرری، شرکت سایپاپرس را یکی از شرکت های مهم و تاثیرگذار در منطقه جنوب تهران برشمرد و اظهار داشت: رشد و ارتقای سایپاپرس زمینه ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه است و باید از شرکت های صنعتی حمایت های لازم صورت گیرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرری به همراه جمعی از مسئولان محلی ضمن دیدار با مدیرعامل سایپاپرس از خطوط تولید، ظرفیت ها و دستاوردهای تولیدی این مجموعه و قسمت های مختلف آن بازدید و مجموعه ورزشی شرکت سایپا پرس را افتتاح کردند.

در این بازدید حمید زمانی، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرری به همراه معاون امنیتی سیاسی خود، بخشدار کهریزک و جمعی از مسئولان محلی از خطوط تولید، ظرفیت ها و دستاوردهای تولیدی بازدید کردند.

زمانی در این بازدید گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تولید، امروز روح خودباوری، همت انقلابی و تلاش مضاعف را در مجموعه سایپاپرس مشاهده کردم و سایپاپرس با کار و مدیریت جهادی در اوج تحریم ها توانسته تمامی مراحل نصب، اورهال و راه اندازی یک خط پرسکاری بزرگ را بدون کمک خارجی ها و با اتکا به توانمندی جوانان خود به سرانجام برساند و با برنامه نویسی و اقدامات اتوماسیون آن را رباتیک کند.

او افزود: با توجه به لزوم تولید محصول با کیفیت، نصب و راه اندازی این خط پرسکاری رباتیک و دیگر پروژ ه های اجرایی در این مجموعه، باعث ارتقاء سطح کیفیت محصولات می شود که اینجانب بابت اقدامات ارزشمند انجام شده از مدیرعامل مجموعه و همکارانشان قدردانی و تشکر می کنم.

در این دیدار مدیرعامل سایپاپرس، به اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش مشکلات و چالش های اقتصادی این شرکت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانسته ایم در مسیر سودآوری گام برداریم و شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی دوباره سایپاپرس باشیم.

او تصریح کرد: با اجرای طرح و پروژه های مختلف تولیدی در سایپاپرس و ایجاد خطوط تولیدی جدید می توانیم نقش مهمی در زمینه اشتغال و کارآفرینی در منطقه داشته باشیم و این شرکت با داشتن ظرفیت های مناسب محیطی از توانایی های بسیار خوبی جهت گسترش و رشد فعالیت ها برخوردار است.

سیدمهدی حسینی پور، خطوط و تجهیزات تولیدی موجود در سایپاپرس را منحصر به فرد دانست و گفت: تولید با کیفیت قطعات پرسی مطابق با استانداردهای جهانی از ویژگی های مهم محصولات این مجموعه محسوب می شود.

در پایان این بازدید باشگاه ورزشی شاهین سایپاپرس که مجهز ترین مجموعه ورزشی تاریخ شرکت سایپاپرس است به دست معاون استاندار و فرماندار جدید شهرری افتتاح شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.