• امروز : شنبه - ۲۴ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

اعطای ”نشان فردوس“ به پاس اقدامات جهادی بانک سپه در حوزه محرومیت‌زدایی  اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص تعطیلی شعب استان مازندران در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۳ اگزیم بانک ایران بازوی توسعه ای صنعت شکلات کشور شعبه شاهین ویلای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز افتتاح شد گام‌های استراتژیک برای تقویت همکاری‌های بین‌سازمانی و توسعه صنعت بیمه بانک پارسیان ۱۴ سپرده‌گذار را در دهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبا شگفت‌زده کرد/ ۵ میلیارد ریال جایزه ویژه این قرعه کشی ثبت‌نام در طرح جدید ایران‌خودرو با حساب وکالتی بانک مسکن اساتید بین المللی، نمایندگان بیمه سامان را آموزش دادند مذاکرات بانک سینا و بانک VTB روسیه جهت تأمین مالی تجار ایرانی و روسی سندیکای بیمه‌گران ایران با مشارکت تمامی ذینفعان، طرح عملیاتی خود جهت مدیریت چالش‌های موجود میان شیوه‌های متعارف و نوظهور فروش محصولات بیمه‌ای را به بیمه مرکزی ارائه کند جزئیات فرایندهای مرتبط با پرداخت خسارت افت خودرو تشریح شد

4

سامانه تلفنبانک تجارت با خدماتی جدید به‌روزرسانی شد

  • کد خبر : 96962
  • 21 آبان 1403 - 15:19
سامانه تلفنبانک تجارت با خدماتی جدید به‌روزرسانی شد

سامانه تلفنبانک تجارت همسو با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ظرفیت‌های فنی با انجام تغییرات و افزودن سرویس‌های جدید در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، سامانه تلفنبانک تجارت یکی از درگاه‌های ارائه خدمات بانکی است که بر بستر خطوط مخابراتی، سرویس‌های بانکی را به مشتریان ارائه می‌کند. این سامانه در مواقع خاص به‌عنوان یک درگاه پشتیبان خدمات بانکی برای ابزارهای هوشمند نظیر همراه‌بانک عمل کرده و خدمات بانکی را به سهولت در اختیار کاربرانی که به اینترنت و ابزارهای هوشمند دسترسی ندارند قرار می‌دهد.

تغییر گوینده درگاه تلفنبانک برای حفظ یکپارچگی، تغییر در چیدمان منوها و سرویس‌ها با هدف بهبود تجربه کاری(UX)، ذخیره فهرست شماره حساب‌های مقصدپرکاربرد، ایجاد منوی تنظیمات برای تجمیع امور مرتبط با تنظیمات نظیر تغییر رمز و تنظیمات پیامک و خرید شارژ تلفن‌همراه بدون نیاز به وارد کردن دستی شماره موبایل برای شماره موبایلی که از طریق آن با درگاه تلفنبانک تماس گرفته شده از جمله خدمات جدیدی است که در نسخه به‌روزرسانی شده تلفنبانک در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

تلفنبانک تجارت علاوه بر این از طریق ارائه سرویس پرداخت قبوض به سازمان‌های ثالث نظیر شرکت مخابرات(سامانه ۲۰۰۰)، اطلاع از سه ورود آخر موفق و ناموفق و ارائه بسته اعتباری پیامک لحظه‌ای تجربه کاربری مطلوب‌تری را برای مشتریان رقم زده است.

بانک تجارت به‌منظور تسریع فرآیند ثبت‌نام مشتریان در درگاه‌های خدمات نوین، ثبت‌نام سرویس تلفنبانک را از طریق سامانه خدمات غیرحضوری “تجارت من” فراهم کرده است. بر این اساس دارندگان تجارت کارت می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، از طریق این سامانه به آدرس my.tejaratbank.ir، سرویس تلفنبانک را با واردکردن اطلاعات تجارت کارت خود شامل: شماره کارت، تاریخ انقضا، ۲cvv و رمز دوم پویای کارت بر روی حساب خود فعال کنند.

علاوه بر این در راستای کاهش هزینه‌ها، ارتقاء سطح امنیت و رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک در بستر مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ نیز فراهم است. مشتریان این بانک در تهران و شهرستان‌ها می‌توانند با شماره‌گیری عدد ۱۵۵۴ و انتخاب کلید “۱” از خدمات تلفنبانک تجارت بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=96962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.