• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

رکورد فروش قطعات یدکی سایپایدک شکسته شد

  • کد خبر : 58812
  • 01 آذر 1401 - 15:58
رکورد فروش قطعات یدکی سایپایدک شکسته شد

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به اجرای موفق طرح مبارزه با قطعات قاچاق و تقلبی، از شکسته شدن رکورد فروش قطعات یدکی خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سعید علیزاده با اعلام این خبر افزود: شرکت سایپایدک جزء اولین شرکت‌های حوزه خودرویی بود که از طرح‌های نوین وزارت صمت در خصوص مبارزه با  تامین و توزیع قطعات تقلبی و قاچاق در سطح بازار  استقبال کرد و  علاوه بر اجرای اقداماتی نظیر ثبت نام در سامانه جامع تجارت،اخذ کد نقش، اخذ کد شناسه کالا و کد رهگیری، آموزش استعلام قطعه اصلی سایپا یدک به شبکه توزیع و زنجیره تامین قطعات، به نحوی  برنامه‌ریزی کرد که اجرا در تحقق اهداف و برنامه های تعریف شده تسریع شود. به طوری که با تلاش همه کارکنان و شبکه خدمات پس از فروش، علاوه بر شکست رکورد فروش ماهیانه در کل ادوار، از مرز فروش کل سال گذشته نیز در پایان آبان ماه عبور کرد.

او افزود: با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت پذیرفته، افزایش تامین و توزیع قطعات یدکی و همکاری شبکه نمایندگی‌های مجاز و عوامل فروش امیدواریم با یاری خداوند متعال، تا پایان سال تحقق تمامی اهداف سازمان انجام پذیرد. در همین راستا توسعه کمی و کیفی شبکه عوامل فروش، تکمیل سبد قطعات تحت پوشش و نیازسنجی از بازار در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: در نقشه راه ترسیم شده شرکت سایپایدک، اهدافی نظیر افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، توسعه سهم بازار قطعات یدکی، تسهیل در دسترسی به قطعات اصلی در گستره جغرافیایی کشور و جلوگیری از ورود قطعات تقلبی و قاچاق، تعیین شده که با لطف خداوند متعال و به کار گیری تمامی ظرفیت‌های موجود و همکاری و مشارکت ذی نفعان به اهداف تعریف شده دست خواهیم یافت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.