• امروز : دوشنبه - ۱۲ آذر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

فعالان بازار سرمایه در انتظار راه اندازی «بازار رسمی نقره» هستند/ معاملات نقره هم مانند طلا، رسمی و شفاف می شود اعلام فرایند انتخاب مدیران عامل بورس‌ها/ مجامع فرابورس، بورس انرژی و بورس تهران، برای انتخاب هیات مدیره جدید برگزار شده است/ هیأت مدیره هر یک از بورس‌ها می‌بایست مدیرعامل پیشنهادی خود را برای طی فرآیند تایید صلاحیت حرفه‌ای به سازمان بورس معرفی کند صندوق اعتماد تمدن: پیشتاز بازدهی هفتگی صندوق‌های مختلط مراسم تودیع و معارفه اعضای ‌هیئت‌مدیره بیمه نوین برگزار شد زنگ بیمه در زاهدان با حضور بیمه تعاون نواخته شد حمایت و تامین مالی فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین اولویت های پست بانک ایران است با حضور مدیرعامل بانک‌آینده از باشگاه مشتریان همراه‌کارت رونمایی گردید کسب ۵ مقام برتر توسط بانک سامان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نواختن زنگ بیمه در مدارس ابتدایی تهران پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت ۱۳آذر ماه (روز بیمه) پیام مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به مناسبت روز جهانی معلولان

1

رضایت حداکثری بیمه گذاران از بیمه ما

  • کد خبر : 97547
  • 05 آذر 1403 - 18:46
رضایت حداکثری بیمه گذاران از بیمه ما

معاونت نظارت بیمه مرکزی، جدول آمار شکایات مکتوب بر اساس رشته و شرکت مربوط به هفت ماهه اول سال ۱۴۰۳ را منتشر کرده است که نشان می دهد، شرکت بیمه “ما” یکی از کمترین میزان شکایات را به خود اختصاص داده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” ، این جدول که بر اساس شرکت بیمه، تعداد کل شکایات ثبت شده، شکایات رسیدگی شده (وارد و ناوارد) و شکایات در حال رسیدگی تفکیک شده است، از آن حکایت دارد که از مجموع ۳۴۱۴ شکایت ثبت شده توسط بیمه گذاران علیه بیمه گران، تنها ۳۱ شکایت با سهم ۰٫۹ درصد به شرکت بیمه “ما” مربوط بوده است.

پالایش این آمار نشان می دهد از این تعداد شکایت ثبت شده نیز تنها ۲ شکایت «وارد» بوده و ۲۱ شکایت «ناوارد» تشخیص داده شده است، به عبارت دیگر از مجموع ۱۹۲۹ شکایت «وارد» تشخیص داده شده در کل صنعت بیمه، تنها ۰٫۱ درصد سهم بیمه “ما” بوده است.

تعداد شکایات بیمه گذاران از شرکت بیمه “ما” در مقایسه با شرکت هایی که سهم بازاری نزدیک به آن دارند نیز بسیار مناسب تر ارزیابی می شود.

شرکت بیمه “ما” به طور مستمر با بیمه گذاران خود در ارتباط و جلب رضایت حداکثری آنها، همواره در دستور کار است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.