• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

رضایت بیمه گذاران و نمایندگان از اولویت‌های همکاران بیمه رازی است

  • کد خبر : 33625
  • 06 دی 1400 - 15:29
رضایت بیمه گذاران و نمایندگان از اولویت‌های همکاران بیمه رازی است

لطیفی‌نیا- نماینده بیمه رازی گفت: همراهی و همدلی ستاد و نیروهای بیمه رازی در فعالیت نمایندگان و شبکه فروش تاثیر قابل توجهی دارد و کسب رضایت بیمه گزاران و شبکه فروش جزء دستورالعمل‌های همکاران بیمه رازی است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، یازدهمین رویداد یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش به میزبانی نمایندگی لطیفی‌نیا از نمایندگان شعبه مرکزی بیمه رازی و با حضور نیکا حق‌دادی- رئیس شعبه مرکزی و ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی برگزار شد.
در این رویداد لطیفی‌نیا همراهی و همدلی شعب و نیروهای ستاد بیمه رازی با نمایندگان را بسیار تاثیرگذار و قابل تقدیر دانست و گفت: نیروهای ستاد بیمه رازی همواره پیگیر امور نمایندگان و شبکه فروش هستند و این همراهی عامل رشد و توسعه فعالیت شبکه فروش خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: همکاران ستاد بیمه رازی در ارتباط با نمایندگان، رضایت مشتریان، بیمه گذاران و شبکه فروش را در اولویت اصلی خود قرارداده‌اند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.
همچنین در این دیدار، ناصرالدین اسلامی‌فرد- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، نماینده محوری را یکی از مهمترین استراتژی‌های سالجاری شرکت دانست و گفت: موضوع نماینده محوری و پاسخگویی به شبکه فروش جزء سیاست‌های ابلاغی دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی است که تاکید بسیاری بر این مهم از سوی ایشان وجود دارد.
او ادامه داد: مدیریت واحده شرکت بر آن است تا در شرایط فعلی پاسخ به لحظه به مشکلات و خواسته‌های نمایندگان و شبکه فروش ارائه شود.
اسلامی‌فرد در انتها یادآور شد: مهمترین برنامه و اقدام روابط عمومی شرکت بیمه رازی اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و برنامه‌های شرکت به صورت شفاف است تا ستاد و شبکه فروش در کنار یکدیگر به اهداف خود دست پیدا کنند.
گفتنی است «یکشنبه‌ها با نماینده‌ها و شبکه فروش» برنامه جدید روابط عمومی بیمه رازی است که هر یکشنبه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در دفاتر نماینده‌ها و شبکه فروش حاضر و از مشکلات و اقدامات آنها مطلع می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.