• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۵۷۳ درصدی سود هر سهم شرکت کارگزاری بانک کارآفرین

  • کد خبر : 6700
  • 18 دی 1399 - 15:17
رشد ۵۷۳ درصدی سود هر سهم شرکت کارگزاری بانک کارآفرین

مدیرعامل بانک کارآفرین از رشد سود ۵۷۳ درصدی برای هر سهم بانک کارآفرین خبر داد و تاکید کرد : در سال جاری هیچ گزارش حسابرسی غیر مقبولی از شرکتهای تابعه بانک دریافت نکردیم.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین با اعلام خبر رشد ۵۷۳ درصدی هر سهم بانک کارآفرین توضیح داد: اطلاعات و آمار تائید شده نشان می دهد که سود خالص شرکت کارگزاری بانک در شش ماهه ابتدای سال جاری منتهی به ۳۱ شهریور ماه به۵۲۳ میلیارد ریال رسیده است، که این میزان برای مدت مشابه سال ۹۸؛۷۸ میلیارد ریال بوده که نشان دهنده رشد۵۷۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

وی همچنین با تکیه بر آمار و ارقام تائید شده سود خالص صرافی بانک کارآفرین منتهی به شش ماهه ابتدای سال ٩٨، را ۶۱ میلیارد ریال خواند که این رقم در مدت مشابه سال ٩٩به ٣٢٧ میلیارد ریال رسیده که رشد۴۳۵ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل را ثبت کرده است.

به گفته مدیرعامل بانک کارآفرین، سود شرکت لیزینگ کارآفرین در شهریور ٩٨ به ۶۴ میلیارد ریال رسید که این رقم با رشد ۳۳۶ درصدی در شهریور ٩٩ به ۲۷۹ میلیارد ریال رسید.

فرزین با تاکید بر این که هیچ گزارش حسابرسی غیر مقبولی را نپذیرفتیم و در ۶ ماه ابتدای سال تمام گزارشات حسابرسی شرکتهای تابعه مقبول بوده است؛ افزود: رشدهای ثبت شده در بانک نتیجه زحمات هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک است و همه در این موفقیت سهم داشته اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.