• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

رشد ۳۳ درصدی “سپ” در عملکرد ۱۲ ماهه با کسب درآمد ۳٫۱ هزار میلیاردی

  • کد خبر : 33953
  • 12 دی 1400 - 10:46
رشد ۳۳ درصدی “سپ” در عملکرد ۱۲ ماهه با کسب درآمد ۳٫۱ هزار میلیاردی

پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد ۱۲ ماهه خود، ۳٫۱ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۳۳ درصدی همراه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سامان کیش، سپ اقدام به ارائه گزارش عملکرد آذر و ۱۲ ماه سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۰ کرد.

براین اساس، “سپ” در دوره آذر بالغ بر ۲۹۸٫۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است و این در حالی است که در آذر سال ۹۹ بالغ بر ۲۱۵٫۷ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده و طی این مدت با افزایش ۳۸ درصدی روبرو شده است.

پرداخت الکترونیک سامان در عملکرد ۱۲ ماهه بالغ بر ۳٫۱ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۳ درصدی همراه شد. درآمد حاصل از پین و اعتبار فروخته شده درگاه ها و ارائه خدمات کارتخوان بالغ بر ۱٫۹ و ۱٫۰۱ هزار میلیارد تومان (معادل ۶۳ و ۳۴ درصد درآمد) بوده که بیشترین اقلام درآمدی دوره ۱۲ ماهه به حساب می آید.

بازدهی سهام ” سپ” از ابتدای سال مالی جاری تا ۳۰ آذر نشان می دهد قیمت هرسهم “سپ” در اول دی ۲۰۸۳ تومان بوده و با احتساب سود ۱۰ تومانی هر سهم طی ۳۶۶ روز کاری به قیمت ۳۰۹۳ تومان رسیده که حکایت از بازدهی ۴۸٫۹ درصدی دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.