• امروز : جمعه - ۱ بهمن - ۱۴۰۰
0

رشد شاخص‌های توسعه‌ای پگاه در شش ماهه۱۴۰۰

  • کد خبر : 33026
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
رشد شاخص‌های توسعه‌ای پگاه در شش ماهه۱۴۰۰

شرکت صنایع شیر ایران در مقایسه با مدت مشابه در ٨ ماهه اول سال جاری ۴٣ درصد سود قبل از مالیات کسب کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، در سومین گردهمایی سراسری مدیران ارشد صنایع شیر ایران و شرکت‌های تابعه با اعلام این مطلب افزود: پگاه در صادرات ریالی نیز ۵٢.۴ درصد رشد و بودجه را هم ٩٨ درصد محقق کرده است.

او با ارائه گزارش دستاوردهای شرکت در سال جاری، افزود: راه اندازی سامانه شفافیت در شرکت‌های گروه و سامانه فروشگاه محوری، یکسان سازی در طراحی بسته بندی و فرمولاسیون محصولات تولیدی از جمله توفیقات حاصل شده در ایام اخیر است.

قدوسی با اشاره به نقش حساس فروش به‌عنوان پیشران لوکومتیو در توسعه فروش تاکید کرد: شعبات فروش نباید دچار روزمرگی شوند و هنوز تا عالی شدن فاصله داریم.

حسن تاجیک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز با اشاره به مسائل حوزه سهامداری تصریح کرد: منافع سهامداری در حوزه سودآوری به ذینفعان که بازنشستگان معزز هستند، باید تامین شود و این راستا حرکت‌های خوبی در پگاه صورت گرفته است که ادغام بعضی شرکت‌های گروه از جمله پخش سراسری و افتتاح طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌های گروه از آن جمله‌اند.

عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز، در این رویداد تاکید کرد: هدف همه ما ارتقای برند پگاه و افزایش سهم بازار داخلی و کسب سود پایدار است.

او ضمن ارائه گزارش فروش در حوزه‌های فروش مقداری، فروش ریالی، دوره وصول، مطالبات، تفکیک و اشانتیون و … تاکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما حل موانع فروش، پوشش بودجه‌ای و افزایش سهم بازار است.

در این برنامه وهب متقی‌نیا معاون اعتباری و عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز حاضر و ضمن بحث و تبادل نظر با مدیران عامل شرکت‌های گروه در خصوص مسائل و چالش‌های پیش رو، راه‌های تامین اعتبارات و تسهیلات پایش و ارزیابی شد.

بررسی نتایج بررسی عملکرد شش ماهه اول سال جاری شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز ارائه و در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، آذربایجان شرقی، گلستان و همدان به ترتیب حائز رتبه اول تا چهارم شدند.

همچنین در گروه شرکت‌های توزیعی مناطق ١ ، ۴ و ۵ رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و سلماس مقام اول و دوم و شیر خشک نوزاد مقام برتر در گروه غیر لبنی، را به‌دست آوردند.

در گروه شرکت‌های بازرگانی، پخش سراسری و آتیه پگاه شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران رتبه برتر این گروه را کسب کرد.

گفتنی است، در این گردهمایی مدیران ارشد شرکت صنایع شیر ایران و کلیه شرکت‌های تابعه پگاه حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.