• امروز : یکشنبه - ۲۱ بهمن - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

راهپیمایان مراسم ۲۲ بهمن در سراسر کشور، تحت پوشش بیمه ایران قرار گرفتند آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحقق طرح‌ نهضت ملی از اولویت‌های اصلی بانک مسکن است مدیرعامل بانک ملت در گفت و گو با شادا: نقش آفرینی بانک ملت در توسعه کشور با تأمین مالی بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی توسط بانک مسکن بوشهر جشنواره کارت‌های هدیه بانک دی آغاز شد الحاق خودروهای جدید به ناوگان پول‌رسان بانک سپه  در صورت تصویب هیات عالی بانک مرکزی، تسهیلات نهضت ملی مسکن افزایش پیدا می کند / با همکاری و تعامل دولت و مجلس سرمایه بانک مسکن در سال آینده ۱۰۰ همت افزایش می‌یابد پاسخگویی تلفنی به مشتریان بانک مسکن در خصوص طرح «پویش» سومین نشست کمیته تعیین نرخ پیشنهادی بیمه‌گران برای بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴ برگزار شد

0

رسالت بیمه ایران، ارائه خدمت بی نظیر به مردم

  • کد خبر : 100733
  • 06 بهمن 1403 - 9:37
رسالت بیمه ایران، ارائه خدمت بی نظیر به مردم

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران امروز و در جریان بازدید سرزده از شعبه دکتر فاطمی در جریان آخرین اقدامات و نحوه خدمت رسانی به بیمه گزاران قرار گرفت و خواستار ارائه خدمت بی نظیر به مردم به عنوان یکی از رسالت‌های این شرکت شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در جریان این بازدید ۳ ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آن‌ها اعلام کرد. وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیاز‌های بیمه‌ای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست. دکتر جباری همچنین ضمن بررسی وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبه‌های خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمت‌رسانی خوب به مردم را مضاعف می‌کند. مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریان‎های بیمه‌ای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمه‌نامه‌ها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=100733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.