• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران معارفه شد

  • کد خبر : 16307
  • 13 خرداد 1400 - 16:04
رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت بانک ملی ایران معارفه شد

با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره و هادی سالار خیلی عضو هیات عامل و معاون مالی بانک ملی ایران، غلامرضا بیاتی به عنوان رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت این بانک معارفه شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در این مراسم عباس شفیعی ضمن تقدیر از خدمات شایسته محمد نجف زاده رئیس پیشین اداره کل نظام های پرداخت گفت: یکی از اثرگذارترین و مهم ترین ادارات این بانک اداره کل نظام های پرداخت است که کنترل تراکنش ها و نحوه فعالیت سامانه های این بانک را بر عهده دارد که بی شک این عملیات کاری مهم و حساس است.
وی در ادامه با اشاره به این که این اداره در بانکداری الکترونیک نقشی اساسی دارد و جزو سرمایه های لاینفک بانک است،  
اظهار داشت: امیدواریم که تقویت هر چه بیشتر این اداره به تقویت هر چه بیشتر بانک بیانجامد.
شفیعی افزود: انتظار داریم که اداره کل نظام‌های پرداخت به‌ عنوان اداره‌ای فعال و پویا با بررسی، پیش بینی و تحلیل مبادلات،
مجموعه بانک ملی ایران را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری دهد.
هادی سالار خیلی عضو هیات عامل و معاون مالی بانک ملی ایران نیز ضمن تاکید بر لزوم استفاده از مدیریت مشارکتی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف عالی بانک گفت: با توجه به استقرار سامانه های مبادلات الکترونیک در اداره کل نظام های پرداخت، این اداره امکان رصد تمامی مبادلات و رویدادهای مالی بانک را بر عهده دارد و برهمین اساس می تواند به عنوان ناظر و تحلیلگر، نقاط قوت و ضعف را مشاهده و با پیش بینی های لازم نتایج را برای اصلاح امور و نقشه راه بانک به مدیران ارشد انعکاس دهد.
وی با بیان این که عملکرد این اداره به طور مستقیم می تواند بر عملکرد بانک موثر باشد، گفت: امیدواریم در دوره مدیریت جدید، بدنه این اداره با وجود مدیریت متعهد و توانمند و همکاران پرتلاش بیش از پیش ارتقا یابد.
رئیس جدید اداره کل نظام های پرداخت نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند در موقعیت جدید خدمت بتواند منشأ خدمات مثبت باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.