• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

دیدار و تجلیل مدیر عامل پست بانک ایران از رضا اطری نائب قهرمان کشتی جهان (بلگراد ۲۰۲۲)

  • کد خبر : 54983
  • 29 شهریور 1401 - 15:47
دیدار و تجلیل مدیر عامل پست بانک ایران از رضا اطری نائب قهرمان کشتی جهان (بلگراد ۲۰۲۲)

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم دیدار و تجلیل از رضا اطری نائب قهرمان مسابقات کشتی قهرمانی جهان در بلگراد ۲۰۲۲ و مسئول باجه بانکی روستای شیرا از توابع شهرستان بابلسر که با حضور خانواده وی صبح امروز بیست و نهم شهریور ماه برگزار شد، اظهار داشت: خرسندیم که مدال آور و نائب قهرمان کشتی جهان از همکاران و عضو خانواده بزرگ این بانک است و مسئولیت خطیر خدمت رسانی به روستاییان و مناطق کم برخوردار را بر عهده دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این مراسم با اشاره به علاقه ملت شریف ایران به  مدال آوری فرزندان ورزشکار این مرز و بوم در مسابقات جهانی گفت: یک ورزشکار تنها متعلق به خانواده خود نیست، بلکه متعلق به ملت است که باید با حفظ شان و جایگاه ویژه خود، الگوی رفتاری و اخلاقی مناسبی برای جوانان باشد. 
وی در ادامه تصریح کرد: افتخار آفرینی شما در صحنه رقابت های ورزشی جهان ارزشمند است و باید در کنار آن، کار حرفه ای خود را به عنوان مسئول باجه بانکی روستایی شیرا که وظیفه ای خطیر در حمایت از اقشار آسیب پذیر روستایی است را دنبال کنید و مطمئن باشید که با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد پست بانک ایران می توانید در توسعه اقتصادی منطقه خود مثمر ثمر باشید. 
رضا اطری نائب قهرمان مسابقات کشتی جهان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از ملت شریف ایران و خانواده بزرگ پست بانک ایران در استقبال پرشور از وی و دیگر کشتی گیران کشورمان در مسابقات کشتی جهان (بلگراد ۲۰۲۲) گفت: کسب این مقام و مدال آوری را مدیون حمایت خانواده ام و تشویق آشنایان و اهالی روستاهای نقارچی محله و شیرا هستم که امیدوارم بتوانم با همت بیشتر و حمایت مسئولان به صورت حرفه ای تر برای کسب مقام قهرمانی در دوره بعدی مسابقات جهانی اقدام کنم.
اطری در این مراسم، به صورت اجمالی گزارشی از عملکرد باجه شیرا در تمامی شاخص های بانکی و جذب منابع و استقبال پرشور اهالی شیرا از خدمت رسانی این باجه ارائه نمود و در پایان درخواست های خود را در راستای ارتقاء باجه بیان داشت. 
شایان ذکر است :قبل از این دیدار مراسم استقبال از جهان پهلوان اطری با حضور مدیران و کارکنان پست بانک ایران در روز جاری برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=54983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.