• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

دیدار صمیمانه مدیران ارشد بانک با جمعی از بانکداران اداره امور شعب استان خراسان رضوی

  • کد خبر : 50848
  • 07 مرداد 1401 - 9:17
دیدار صمیمانه مدیران ارشد بانک با جمعی از بانکداران اداره امور شعب استان خراسان رضوی

مسئولان ارشد بانک در سفر به استان خراسان رضوی به پیگیری و تلاش جهت رفع مسایل معیشتی همکاران اشاره کردند.

ابوالفضل نجارزاده قائم مقام مدیر عامل در  بانک ملی ایران در دیدار با جمعی از بانکداران اداره امور شعب استان خراسان رضوی ضمن  اشاره به تلاش مدیران ارشد بانک  بر پیگیری مسائل معیشتی همکاران گفت: همکاران به زودی در خصوص مسائل معیشتی شاهد اتفاقات مثبتی خواهند بود .

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک  نیز طی سخنانی اطهار داشت :  کمک به همکاران باید در تمام سطوح باشد و مدیران ارشد بانک صرفا به فکر مسئله افزایش سقف تسهیلات و حقوق یا مزایا نیستند و در تلاشند در تمامی سطوح رفاهی ، بتوانند به همکاران خدمت رسانی کنند .

صمد عزیز نژاد دیگر عضو هیات مدیره نیز ضمن تقدیر از تلاش همکاران در اقصی نقاط کشور گفت:تمام تلاش مدیران بانک متمرکز بر رفع مشکلات همکاران است ولی مدیران نیز انتظار دارند تا در این برهه حساس ، همکاران با همت مضاعف در راستای خدمت رسانی به مردم و رسیدن به اهداف بانک تلاش نمایند . 

 “خدمت به همکاران سرلوحه مدیران ارشد بانک است”

محمد نجف زاده ، معاونت شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در این  مراسم بیان داشت: خدمت رسانی به همکاران سرلوحه تمامی امور مدیران ارشد بانک است و همکاران یقین داشته باشند که برای خدمت رسانی به ایشان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد . 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه همکاران متصدی امور بانکی ، آنها را پل ارتباطی سازمان با مشتریان نامید و از ایشان خواست تا با تعامل سازنده ، سعه صدر و خوشرویی خاطرات خوشی را در اذهان مشتریان به یادگار بگذارند چرا که این امر در حرکت به سوی بانکداری دیجیتال بسیار مهم و سازنده است . 

نجف زاده همچنین از مدیران شعب خواست تا اولویت ها و استراتژی های بانک برای همکاران تشریح کنند تا آنها بتوانند با تمرکز به این اولویت ها برای دستیابی به اهداف بانک تلاش کنند.

در ادامه این دیدار فرهاد معقول ، معاونت منابع انسانی بانک نیز در سخنانی به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و افزایش کمک هزینه رفاهی ، تخصیص اضافه کار ثابت به صورت ماهانه ، افزایش ساعات اضافه کار تخصیصی در مناسبت ها و اعیاد و پیگیری در خصوص افزایش سقف تسهیلات و تغییر ضریب تسهیلات مرابحه ضروری را از جمله اقدامات به عمل آمده  در این حوزه خواند .

گفتنی است در این مراسم تعدادی از همکاران به عنوان نماینده به تشریح مشکلات موجود در بخش های حقوق و معیشت همکاران ، امور رفاهی و درمانی ، کسر کادر و فرآیند انتصابات و مشکلات بخش It  پرداختند .

حمید صفایی نیکو رئیس اداره امور شعب استان  ضمن تقدیر از همکاران اداره امور بویژه همکاران بانکدار و بانکیار  به ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور و شرایط سرمایه انسانی این اداره امورشعب پرداخت و گفت:  جز با تلاش و کوشش و هم افزایی ، نمی توان قله های موفقیت را فتح کرد و همکاران بانکدار در این مسئله نقش بسیار مهمی ایفا می کنند .

هم چنین احدی از همکاران به نمایندگی از همکاران بانکدار و بانکیار اداره امور و به منظور تجدید پیمان با مدیران عالی بانک به منظور تلاش در جهت دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بانک ملی ایران ، متن میثاق نامه ای را قرائت و به نمایندگی آن را به قائم مقام محترم بانک اهدا کرد .

شایان ذکر است در پایان این جلسه آقایان فرهاد معقول و محمد رضایی ، ریاست اداره کل سرمایه انسانی ، به پرسش های همکاران پاسخ دادند

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.