• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای استان یزد بیمه باران افتتاح شد

  • کد خبر : 63150
  • 05 بهمن 1401 - 14:51
دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای استان یزد بیمه باران افتتاح شد

نخستین روز بهمن‌ماه ۱۴۰۱با افتتاح شانزدهمین دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای بیمه باران مصادف شد و در نشستی که به همین منظور برگزار شده بود، علیرضا هادی مدیرعامل، حسین حاتمی معاون مدیرعامل، سروناز درواری عضو هیات‌مدیره و مدیر فنی بیمه‌های زندگی، مهسا محمدیان سرپرست سرمایه انسانی و مهرداد شهبازی منشادی مدیر دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای استان یزد حضور پیدا کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی، مدیرعامل بیمه باران با اشاره به اهمیت توسعه شبکه فروش و ظرفیت‌های استان یزد، این نشست را آغاز کرد و در ادامه افزود: ضمن آرزوی توفیق برای دفتر بازاریابی و هماهنگی منطقه‌ای یزد و نمایندگان آن، تصور می‌کنم این استان با ظرفیت‌های متعددی که دارد، می‌تواند نتایج درخشانی در تولید حق بیمه داشته باشد.

علیرضا هادی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در فروش بیمه زندگی، ترویج فرهنگ آن است. بنابراین در ابتدای فعالیت دفتر یزد، در تلاش خواهیم بود با ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی، بتوانیم در حوزه تبلیغات بیمه‌های زندگی عملکرد موثری داشته باشیم.

مدیر عامل بیمه باران با تاکید بر اهمیت افزایش دانش مالی نمایندگان و انواع اجزای شبکه فروش، گفت: امروزه نمایندگان و شبکه فروش بیمه زندگی باید مجهز به دانش در همه زمینه‌های مالی باشند تا بتوانند با جلب اعتماد مشتری به عنوان یک کارشناس مشاور مالی اقدام به ارائه خدمات کنند. رویکردی که امروز در صنعت بیمه دنیا کارشناسان فروش بیمه در پیش گرفته‌اند و ما برای تعمیق روابط خود با آحاد جامعه و مطلع شدن از نیازها و خواسته‌های آن‌ها ناگزیر به تبعیت از همین رویه هستیم.

او در ادامه افزود: شبکه فروش رابط میان سازمان و مردم است. بنابراین هر اندازه این پل ارتباطی قدرتمند‌تر باشد، تفاهم و درک بهتری در این رابطه دوسویه شکل می‌گیرد تا بتوانیم به چشم‌انداز دقیق‌تری از نیازها و خواسته‌های توده جامعه برای طراحی و به‌روزرسانی محصولات بیمه‌ای برسیم.

هادی گفت: با توجه به اینکه اساس محصولات بیمه زندگی رفع دغدغه‌های جامعه است، ما از بدو تاسیس بیمه باران و در روند طراحی محصولات بیمه زندگی به این رکن توجه داشتیم و هر یک از محصولات بیمه باران در پاسخ به یک سری از دغدغه‌های افراد طراحی و ارائه شده‌اند.

او در ادامه ضمن تشریح عملکرد بیمه باران، افزود: از ابتدای فعالیت این شرکت، مبلغ ۱٫۷۱۲٫۳۹۸ میلیون ریال به عنوان سرمایه بیمه‌های زندگی به بیمه‌گزاران پرداخت شده است، که این مبلغ شامل ذخیره ریاضی به علاوه سودهای حاصله بیمه‌نامه‌ها می‌شود.

او افزود: در حال حاضر بیمه باران ماهیانه به مشتریان مستمری پرداخت می‌­کند و بخشی از مبالغ پرداخت شده شامل مستمری­‌های ماهیانه است.

مدیرعامل بیمه باران در ادامه سخنان خود بر ضرورت تفکیک پرداخت سرمایه بیمه به بیمه‌گزاران از خسارت تاکید کرد و گفت، مبالغ پرداختی به بیمه‌گزاران در قالب سرمایه بیمه نباید به عنوان خسارت لحاظ شوند، گفت: اگرچه در صورت‌های مالی و گزارش‌های آماری این مبالغ نیز تحت عنوان خسارت قرار می‌گیرند، اما بهتر است عبارت صحیح‌تری برای این مبالغ در نظر گرفته شود تا مخاطبان بتوانند تصویر شفاف‌تری از عملکرد شرکت‌های بیمه‌گر پیدا کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.