• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

دغدغه همیشگی بانک مسکن؛ خانه در استطاعت

  • کد خبر : 35401
  • 25 دی 1400 - 12:50
دغدغه همیشگی بانک مسکن؛ خانه در استطاعت

عضو‌ هیات مدیره بانک ضمن تبریک هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن گفت: ما امروز در بانک مسکن وارث ۸۳ سال خدمات شبانه‌روزی تک تک پرسنل هستیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، محسن فاضلیان عضو‌ هیات مدیره بانک مسکن ضمن تبریک هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن به مردم و مدیران نظام اقتصادی کشور، از یک دغدغه فراگیر در بانک گفت.

فاضلیان در این باره تصریح کرد، بانک مسکن نقش بی‌بدیل و قابل توجهی در تامین سرپناه مردم شریف ایران دارد. از همین رو همیشه دغدغه مدیران و کارکنان بانک مسکن، ساده‌سازی دسترسی عمومی به خانه در استطاعت بوده و هست.

عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود: در طول سال‌های فعالیت بانک مسکن بیش از ۷ میلیون واحد مسکونی توسط بانک مسکن و با ابزارهای تسهیلات ساخت و خرید در کشور عرضه و تامین شد. ضمن آنکه روز به روز بر حجم فعالیت‌ها افزوده می‌شود.

فاضلیان شاهکار خدمت‌‌‌‌رسانی‌‌ در بانک مسکن را اعطای‌ تسهیلات ساخت مسکن مهر به میزان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد و گفت: در کنار این حجم عملیات گسترده و بی‌سابقه تامین مالی، تسهیلات مشارکت در ساخت و همچنین خرید مسکن متناسب با قدرت خرید اقشار هدف جامعه را نیز ارایه کردیم.

فاضلیان در ادامه گفت‌و گو‌ با روابط عمومی بانک مسکن، درباره فراز و فرودهای عرصه تامین مالی مسکن‌ طی ۸ دهه فعالیت بانک و تجربیات بدست آمده گفت: یکی از مشکلات، قیمت تمام شده منابع برای پرداخت تسهیلات است. هر چقدر شرایطی فراهم شود تا نرخ تمام شده پول کاهش یابد، می‌توان تسهیلات ارزان با طول دوره اقساط بیشتر به مردم ارایه کرد. در شرایط تورمی، با پرداخت تسهیلات مناسب این امکان برای خانوارها فراهم می شود تا با صاحب خانه شدن، در برابر پرداخت اجاره بهای سنگین، ایمن شوند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن معتقد است موضوع مسکن در ادبیات اقتصادی نقش قابل توجهی در آرامش و راحتی خانوارها دارد به گونه‌ای که هر چقدر با تسهیل دسترسی به تسهیلات بانکی مختص تامین مسکن، این مهم تحقق یابد اثر مستقیم و غیرمستقیم آن در اقتصاد واقعی به شکل رشد و افزایش درآمد و رفاه خانوارها منعکس می‌شود و بروز پیدا خواهد کرد. تامین مسکن همچنین خیلی از معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی را برطرف می‌کند.

فاضلیان گفت: ما امروز در بانک مسکن وارث ۸۳ سال خدمات شبانه‌روزی تک تک پرسنل هستیم و تلاش می‌کنیم برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، مانع‌زدایی‌های لازم را به منظور جهش تولید مسکن انجام دهیم.

محسن‌ فاضلیان در پایان این مصاحبه خطاب به پرسنل بانک مسکن گفت، کار شما و خدماتی که در بانک مسکن ارایه می‌دهید مصداق قطعی حرکت جهادی و حضور در میدان است. بنابراین اثر این خدمت، جاودانه خواهد ماند ضمن اینکه باید همه همکاران من در بانک مسکن فرصت خدمت را غنیمت بشمارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.