• امروز : جمعه - ۲۰ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

همکاری بیمه ایران و نیروی انتظامی در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی / هوش مصنوعی و آموزش، راهکارهای نوین برای کاهش حوادث رانندگی مابه‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲ بانک سینا به حساب سپرده‌گذاران واریز شد تشریح برنامه جامع بانک درخصوص افزایش درآمد ارزی چالش ها و چشم انداز خدمات ارزی بانک بانک پارسیان قریب به سه همت تسهیلات قرض‌الحسنه در نیمه نخست سال جاری پرداخت کرد / گام بلند بانک پارسیان درکاهش دغدغه‌های ازدواج جوانان و معیشت خانواده‌ها راه اندازی نخستین قرارداد اختیار معامله صندوق طلای مبتنی بر شمش طلا  عملکرد بیمه معلم در مراسم اربعین درخشان بود برگزاری دوره تخصصی بیمه‌های مهندسی با هدف ارتقای مهارت‌های کارشناسان بیمه میهن در راستای بهبود فضای کسب و کار و کاهش مداخله در بنگاهداری شرکت‌های بیمه بیمه معلم حامی رویداد علمی دانشگاه علامه طباطبایی شد شفافیت قیمت و رشد صادرات زعفران از مسیر بورس کالای ایران

4

در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد استان البرز مطرح شد: بیمه اتکایی، راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب

  • کد خبر : 93651
  • 31 مرداد 1403 - 17:31
در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد استان البرز مطرح شد: بیمه اتکایی، راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب

در این نشست صمیمی، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح‌ها و پیشنهادهای بیمه‌ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به‌عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نشست صمیمی هم‌اندیشی با حضور جمعی از معاونین، مدیران ستادی، نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد در استان البرز برگزار گردید.
 
در این نشست صمیمانه، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت  پرتفوی مطلوب و طرح‌ها و پیشنهادهای بیمه‌ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به‌عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.

در بخش دیگری از این دیدار بزرگ‌زاده با اعلام آمادگی برای همکاری بلند مدت با نمایندگان فروش و کارگزاران شرکت، توانمندسازی و تقویت نمایندگان فروش و کارگزاران به عنوان بازوی عملیاتی بخش فروش شرکت‌های بیمه را از اقدامات اساسی در راستای افزایش پرتفوی شرکت برشمرد.

در ادامه مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز، با تقدیر و تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به لحاظ تلاش و تکاپو برای افزایش پرتفوی کم ریسک برای شرکت، تاکید داشت که احترام به بیمه‌شدگان و مشتری مداری از اصول اولیه و اولویت‌های بیمه سرمد در استان می‌باشد.

در پایان نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد ضمن تشکر از حضور معاونین و مدیران شرکت در  این نشست صمیمی، به بیان  دغدغه‌ها و معضلات موجود پرداختند و معاونین شرکت نیز راهکارهای عملیاتی به منظور تسهیل و کاهش مسائل مطرح شده در اختیار نمایندگان قرار دادند.

گفتنی است این نشست با حضور آقایان محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازرسی و شبکه فروش،  علی آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمه های غیر زندگی، آقائی عطا مدیر بازاریابی، حامد فرشباف ماهریان سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش، کامران فرهاد سرشت سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، علی آفرین مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حادثه و سید مسعود مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز در روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه در سالن کنفرانس مجموعه بانک صادرات استان البرز برگزار گردید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=93651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.