• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

در اولین کتاب از مجموعه ” گنجینه دانش خبرگان در صنعت بیمه” : مستند سازی تجربیات رییس شورای فنی بیمه البرز منتشر شد

  • کد خبر : 44788
  • 18 اردیبهشت 1401 - 14:37
در اولین کتاب از مجموعه ” گنجینه دانش خبرگان در صنعت بیمه” : مستند سازی تجربیات رییس شورای فنی بیمه البرز منتشر شد

اولین کتاب از سری کتاب های” گنجینه دانش خبرگان در صنعت بیمه” که به مستندسازی تجربیات علیرضا مقرب، رییس شورای فنی شرکت بیمه البرز پرداخته است، از سوی پژوهشکده بیمه منتشر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، شبنم رفوآ، گردآورنده کتاب” گنجینه دانش خبرگان در صنعت بیمه” در توصیف این کتاب می گوید: کتاب حاضر نتیجه جلسات استخراج و مستندسازی تجارب و دیدگاه های گران بها و ارزشمند آقای علیرضا مقرب، رییس شورای فنی شرکت بیمه البرز در طی سال ها فعالیت و خدمات ایشان در صنعت بیمه است. حاصل این تلاش و مشارکت، شکل گیری اولین کتاب از سری مجموعه کتاب های تجربه نگاری افراد فعال در صنعت بیمه است.

این گزارش حاکی است، حمید کردبچه، رییس پژوهشکده بیمه نیز با ابراز امیدورای از این که این تجربه نگاری به مرجعی ارزشمند در صنعت بیمه تبدیل شود و فعالان این حوزه بتوانند از این گنجینه تجارب بهره مند شوند، هدف اصلی انتشار این کتاب را تدوین آموخته ها دست اندرکاران صنعت بیمه در قالب مجموعه کتاب های ” گنجینه دانش خبرگان در صنعت بیمه” دانست تا در اختیار سیاست گذاران و ناظران، مدیران و کارشناسان صنعت بیمه قرار دهد.

بنا بر این گزارش، کتاب ” گنجینه دانش خبرگان در صنعت بیمه” در فصول مختلف به بررسی درس آموخته های علیرضا مقرب، رییس شورای فنی شرکت بیمه البرز با تمرکز بر تجارب وی در بیمه های آتش سوزی پرداخته است.

تجارب و درس آموخته های رییس شورای فنی بیمه البرز در این کتاب در قالب سیزده محور بررسی وضعیت کلان صنعت بیمه، دلایل عدم رشد کافی در حوزه بیمه های آتش سوزی، عوامل کلیدی موفقیت شرکت های بیمه، استاندارد سازی صدور بیمه نامه های آتش سوزی، نقص نظارت و رگولاتوری، بازاریابی بیمه آتش سوزی، صدور بیمه نامه های مرهوناتی در حوزه بیمه های آتش سوزی، بحران های اقتصادی، تحریم و کرونا، نظارت بر عملکرد شرکت بیمه و بیمه نامه ها، شناسایی خسارت های غیرواقعی، مدیریت دعاوی بین بیمه گر و بیمه گزار، بیمه های اتکایی و بیمه مشترک و ارتقای فرهنگ بیمه گزار درباره بیمه کردن اموال ارایه شده است.

این گزارش حاکی است، علیرضا مقرب بیش از ۳۳ سال در شرکت بیمه البرز در سمت مدیریت بیمه های اشخاص، مدیریت بیمه های خودرو و مدیریت بیمه های آتش سوزی فعالیت داشت و هم اکنون به عنوان رییس شورای فنی بیمه البرز مشغول به فعالیت است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.