• امروز : یکشنبه - ۳۱ تیر - ۱۴۰۳
1

خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است

  • کد خبر : 90626
  • 31 خرداد 1403 - 11:40
خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، احمدرضا ضرابیه دردیدارروسای شعب سراسر کشوربا تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه دررشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.

عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.

درادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزارشد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.