• امروز : چهارشنبه - ۲۶ دی - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مطابق با ماده ۱۴ قانون تملک آپارتمان‌ها، تهیه پوشش بیمه آتش‌سوزی الزامی و بر عهده مدیر ساختمان است ضرورت تطابق مستندات ارائه شده به بانک با مشخصات طرفین تراکنش میز حقوقی صنعت بیمه، گامی مؤثر در مدیریت چالش‌های حقوقی ​«نیشکر» بزرگ‌ترین عرضه اولیه تاریخ فرابورس/۵۰ هزار میلیارد تومان ارزش شرکت زیرمجموعه بانک صادرات ایران دومین اتاق فکر صنعت بیمه؛ دیدگاه‌ها و انتظارات بیمه گذاران صنعت بیمه برگزاری جشن ولادت امام علی(ع) و روز پدر با سخنرانی دکتر انوشه در بانک سینا راهکارهای افزایش همکاری با کارگزاری‌ها و رفع موانع روی میز معاون حقوقی بیمه ایران آزادی ۱۱ زندانی به همت کارکنان بانک صادرات استان همدان اعلام آمادگی بانک مسکن برای ساخت خانه در بافق تاکید اعضای هیات مدیره بانک مسکن بر تحول در فرایندهای بازاریابی و جذب منابع مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در آستانه میلاد امیرالمؤمنین، از تلاش‌های همکاران، شبکه فروش و نمایندگان قدردانی کرد

7

خدمت‌گیرنده باید کارمزد پرداخت کند

  • کد خبر : 866
  • 27 مهر 1399 - 14:30
خدمت‌گیرنده باید کارمزد پرداخت کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از
روابط عمومی شرکت فام، سید مرتضی بکاء، رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه اعتباری ملل در مصاحبه با راه پرداخت (رسانه فناوری های مالی ایران) در خصوص ارائه مدل‌های پیشنهادی برای اصلاح نظام کارمزد فعلی در صنعت بانکداری و پرداخت کشور، که در سایت راه پرداخت تحت عنوان ” پیشکسوتان بانکی از اصلاح مدل کارمزد می‌گویند” نشر گردید، بیان نمود:

اصلاح نظام کارمزد در راستای توسعه و تنوع خدمات الکترونیکی مؤثر است. بانک‌ها برای سهولت و سرعت و امنیت تراکنش‌های مشتریان هزینه‌های زیادی دارند. خدمات بانکی سه بخش «خدمت‌دهنده (بانک)»، «خدمت‌گیرنده (مشتری)» و «خدمت (نوع سرویس)» دارند. هر نوع خدمت نیازمند زیرساخت مناسب است که بانک ایجاد کرده و در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. ارائه خدمت نیازمند صرف هزینه سنگینی است که در کشورمان مؤسسات مالی و بانک‌ها آن را پرداخت می‌کنند و حال آن هزینه باید از سوی خدمت‌گیرنده پرداخت شود.

ایشان معتقد است که: در یک کلام مدل کارمزدی در نظام بانکی ما نیاز به اصلاح مبلغی و سرویس‌گیرنده دارد و بسی روشن است که کارمزد انواع تراکنش‌های بانکی اعم از مالی، امنیتی، اطلاع‌رسانی، شتابی و شاپرکی را نباید بانک پرداخت کند؛ بلکه خدمت‌گیرنده (مشتری، فروشنده، بانک) باید آن را پرداخت کند. همچنین در اصلاح نظام کارمزدی مبلغ کارمزد نیز به‌تناسب خدمت نیاز به بازنگری دارد و استمرار نظام کارمزدی فعلی به کاهش تنوع و کیفیت خدمات و نارضایتی مشتری منجر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.