• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

خدمت‌رسانی داوطلبانه کارکنان تأمین‌اجتماعی به زائران حسینی(ع)

  • کد خبر : 50671
  • 04 مرداد 1401 - 19:45
خدمت‌رسانی داوطلبانه کارکنان تأمین‌اجتماعی به زائران حسینی(ع)

با حضور دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و معاونین و مدیران سازمان و همچنین مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه این سازمان، دومین جلسه ستاد اربعین سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور بررسی نحوه مشارکت و خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و زائران محترم در ایام اربعین حسینی برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در این جلسه با تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنانی که برای برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) تلاش می‌کنند، گفت: همه کسانی که در مسیر امام حسین و اهل بیت (ع) مشغول خدمتگزاری هستند، این کار را از روی عشق و دلباختگی‌ به اولیاءالله انجام می‌دهند و انشالله در پیشگاه حضرات معصومین (ع) مأجور هستند. کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به‌صورت داوطلبانه، با شور و اشتیاق نقش و سهم خود را در خدمتگزاری به زائران امام حسین(ع) ادا می‌کنند.
مدیرعامل سازمان با بیان اینکه اربعین حسینی بالاترین فضیلتی است که در امتداد آن بحث ظهور و انتظار متجلی می‌شود، افزود: در ایام اربعین هر سال، دریای خروشان عرض ادب و احترام به امام حسین (ع) را در میان مردم شاهد هستیم. جمعیت میلیونی از عاشقان و مریدان اهل بیت(ع) به کربلا می‌روند و بر پیمودن و ادامه راه سید‌الشهدا(ع)، تجدید عهد و میثاق می‌کنند.
دکتر موسوی با تاکید بر اینکه باید همه ملاحظات قانونی و بهداشتی را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در نظر داشته باشیم، گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین، افتخار شیعه و جمهوری اسلامی ایران است و همه باید تلاش کنیم این مراسم باشکوه‌تر و با رونق بیشتر نسبت به سال‌های گذشته که محدودیت‌های کرونایی وجود داشت، برگزار شود. در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان از ظرفیت‌های مردمی و همکاران داوطلب استفاده می‌شود تا در خدمت زائران باشیم.
دکتر احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اربعین حسینی، یک تمدن و فرهنگ و فرصت بی‌نظیری برای ترویج شعائر اسلام است، گفت: باید این فرصت را پاس بداریم و از آن برای ارتقای فرهنگ اسلامی استفاده کنیم. از همکاران داوطلب و خیرین در مجموعه برای ارائه خدمات به زائران استفاده خواهد شد و شرکت‌های تابعه بر اساس مسئولیت اجتماعی خود نقش خود را در این مسیر ایفا می‌کنند.
دکتر اسفندیاری افزود: در موکب‌های سازمان تأمین‌اجتماعی که در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران برپا می‌شود، تیم‌های درمانی و خدماتی به صورت داوطلبانه مستقر خواهند شد تا به بیمه‌شدگان و زائران عزیز خدمات درمانی موردنیاز ارائه شود. بسیج سازمان نیز در کربلا در دو منطقه اقدام به برپایی موکب می‌کند.
در ادامه این جلسه مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه و همچنین مدیران درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های ایلام و خوزستان گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات و پیگیری‌ها جهت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و زائران در راهپیمایی اربعین حسینی ارائه دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.