• امروز : دوشنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بانک صنعت و معدن میزبان تولیدکنندگان و صادرکنندگان در هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی حادثه بندر شهید رجایی بانک توسعه تعاون؛ اولین بانک پرداخت‌کننده تسهیلات کشاورزی قراردادی در نظام بانکی کشور پیام تسلیت و همدردی مدیرعامل بانک صادرات ایران با مردم بندرعباس/ سیفی: بانک صادرات ایران آماده پشتیبانی از بازسازی سریع بندر شهید رجایی است بررسی وضعیت بیمه‌ای حادثه بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث پرداخت فوری خسارات حادثه بندر شهید رجائی توسط بیمه پاسارگاد همکاری بیمه دی در ارائه نسخه دوم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه پیام تسلیت علیپور یزدی در پی حادثه دردناک بندر شهید رجایی/ همدردی و اعلام آمادگی برای حمایت از حادثه‌دیدگان فروش بیمه ما ۱۵ رقمی شد در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب: رونمایی از سامانه هوش تجاری بیمه سرمد

4

خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

  • کد خبر : 3046
  • 03 آذر 1399 - 14:57
خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.

بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.
 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است.از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت تا ۱۰ میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه اشاره کرد.همچنین دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می کنند.از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.از آنجا که شعب بانک ها از مستعدترین مراکز انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند؛ توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری راه موثری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک قابل توجهی به حفظ سلامت کارکنان بانک ها و مشتریان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=3046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.