• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حفظ سودآوری سهامداران فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند در پروژه ها وحوزه‌های دانشی و تولید محصولات جدید

  • کد خبر : 64908
  • 01 اسفند 1401 - 15:02
حفظ سودآوری سهامداران فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری‌های ارزشمند در پروژه ها وحوزه‌های دانشی و تولید محصولات جدید

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه برای تداوم حفظ سودآوری، سرمایه‌گذاری‌های بسیار ارزشمندی در حوزه دانشی این صنعت و پروژه‌های توسعه‌ای بسیار اثربخش نیروگاهی و خطوط نورد گرم و سرد، سرمایه‌گذاری در میادین گازی و نیروگاهی و تولید محصولات با ارزش‌افزوده بسیار بالاتری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید رئیس سازمان بورس و مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار اظهار کرد: فولاد مبارکه در اسفندماه سال ۱۳۸۵ با ۱۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال وارد بازار سرمایه کشور شد و طی این سال‌ها همچنان که تولید این شرکت به ۷ میلیون تن افزایش یافت، سرمایه آن نیز به ۵۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش‌یافته است و خوشبختانه در ادامه این روند روبه رشد تولید گروه فولاد مبارکه از ۱۰ میلیون تن فراتر خواهد رفت و در حوزه بازار سرمایه نیز با افزایش سرمایه جدید، سرمایه شرکت به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه برای تداوم حفظ سودآوری، سرمایه‌گذاری‌های بسیار ارزشمندی در حوزه دانشی این صنعت و پروژه‌های توسعه‌ای بسیار اثربخش نیروگاهی و خطوط نورد گرم و سرد، سرمایه‌گذاری در میادین گازی و نیروگاهی و تولید محصولات با ارزش‌افزوده بسیار بالاتری را در دستور کار قرار داده است. محصولاتی که ارزش‌افزوده آن‌ها نسبت به محصولات میانی و معمولی بیش از دو برابر است.

طیب نیا خاطرنشان کرد: ذینفعان و سهامداران فولاد مبارکه اطمینان خاطر داشته باشند، که با اجرایی شدن طرح‌های توسعه در دست اقدام و تولید انبوه محصولات جدید، شاهد سوددهی متفاوت‌تری برای سهامداران و ذینفعان شرکت و درنهایت برای اقتصاد کشور خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.