• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور کارشناسان بیمه کوثر در مناطق سیل‌ زده

  • کد خبر : 34642
  • 18 دی 1400 - 10:25
حضور کارشناسان بیمه کوثر در مناطق سیل‌ زده

مدیران و کارشناسان شرکت بیمه کوثر به منظور تسریع در ارائه خدمات به زیان‌ دیدگان، از روزهای اولیه پس از وقوع بارندگی شدید و سیل اخیر، علی‌ رغم مسدود بودن مسیر‌ها و فروکش نکردن سیلاب، در مناطق سیل‌ زده استان‌ های هرمزگان، سیستان‌ و بلوچستان و فارس حضور یافتند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیرکل اموال بیمه کوثر، سامانه بارشی اخیر در استان‌های هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان و فارس باعث آب‌گرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهری و خصوصا روستایی و متعاقبا وارد شدن خسارت به تعداد زیادی از منازل مسکونی و پروژه‌های در دست ساخت شد.
اعظم علیزاده ضمن قدردانی از همکاری سرپرستی استان‌های یادشده در ارائه خدمات به‌موقع به خسارت‌دیدگان، خاطرنشان‌کرد: زیان‌دیدگان می‌توانند از طریق تلفن، مکاتبه یا مراجعه حضوری به مراکز پرداخت خسارت و بر اساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در هر استان، خسارت وارده شده به واحدهای مسکونی، تجاری و صنعتی خود را اعلام کنند.
وی از پرداخت خسارت به سیل‌زدگان در اسرع‌وقت خبر داد و تصریح‌کرد: به‌محض انجام ارزیابی‌ها، تعیین مبلغ خسارت و تکمیل مدارک پرونده، مبالغ خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.