• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور همراه اول در نخستین کنگره موبایل ایران

  • کد خبر : 65075
  • 03 اسفند 1401 - 8:26
حضور همراه اول در نخستین کنگره موبایل ایران

نخستین کنگره موبایل ایران با حضور همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین «کنگره موبایل ایران» با حضور همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از امروز سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاهی ایران مال آغاز به کار کرد.

این کنگره که با هدف توسعه بازار زنجیره تأمین و عرضه تلفن همراه کشور و همچنین ایجاد همگرایی بین صنعت و دانش در حال برگزاری است، ضمن معرفی بخش های مختلف زنجیره موبایل به دنبال گردآوری اکوسیستم پلتفرم موبایل است.

اکوسیستم پلتفرم موبایل از بخش های گوناگون یک زنجیره بزرگ مانند تامین و عرضه سخت افزارهایی چون موبایل آغاز می شود و گروه های دیگری چون توسعه دهندگان، اپلیکیشن های کاربردی،‌ اپراتورها، سرمایه گذاران، ارائه دهندگان خدمات، تولیدکنندگان موبایل، تنظیم گران مقررات و سایر گروه های ذی نفع در زیست بوم ارتباطی و موبایل را در بر می گیرد تا در نهایت به مصرف کنندگان نهایی برسد.

همراه اول نیز به عنوان ارائه دهنده گسترده ترین زیرساخت ارتباطی و پوشش شبکه ای کشور و همچنین رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با هدف معرفی آخرین دستاوردهای B2B و B2C خود و شرکت های زیرمجموعه در حوزه های سلامت، گیم، اپلیکیشن های کاربردی و پلتفرم های دیجیتال در این کنگره شرکت کرده است.

همچنین در این رویداد چهار روزه پنل های تخصصی ویژه فعالان اقتصادی و بازرگانان، سمینارهایی با هدف معرفی فناوری های ویژه مصرف کنندگان، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌ها، معرفی تازه های تکنولوژی و بخش خدمات دولت همراه نیز برای علاقه مندان به فضای دیجیتال تدارک دیده شده است.

علاقه مندان برای بازدید از غرفه همراه اول می توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به سالن E1 مرکز نمایشگاهی ایران مال مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.