• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

حضور فولاد خراسان در هفتمین نمایشگاه صنعت دیرگذار

  • کد خبر : 60697
  • 29 آذر 1401 - 17:09
حضور فولاد خراسان در هفتمین نمایشگاه صنعت دیرگذار

هفتنمین نمایشگاه صنعت دیرگداز با حضور مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان و دیگر مدیران ارشد قطب های تولید فولاد کشور و متخصصان صنعت دیرگداز در تهران گشایش یافت.

این نمایشگاه از امروز با حضور ۵۳ شرکت تولید کننده و تامین کننده ی مواد نسوز و فولادی کار خود را آغاز کرده است.

شرکت «مجتمع فولاد خراسان» که در هفتمین نمایشگاه صنعت دیرگداز کشور، به عنوان حامی این رویداد حضور فعال دارد، اقدام به برپایی غرفه ای در سالن نمایشگاهی «B» با حضور مدیران و کارشناسان فنی و بازرگانی خود کرده است.

نمایشگاه صنعت دیرگداز با هدف آشنایی با آخرین فن‌آوری صنعت دیرگداز، تبادل اطلاعات میان متخصصان و کارشناسان این حوزه و شناسایی محصولات با کیفیت و کاربردی از امروز ۲۹ آذرماه به مدت سه روز درحال برگزاری است.

به گفته مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، غرفه فولاد خراسان در نمایشگاه، فرصت مناسبی برای تبادل نظر کارشناسان حوزه خرید شرکت و گفت و گوهای تخصصی و بازرگانی با مدیران شرکت‌های تولیدکننده و تامین‌کننده‌ به منظور شناسایی تولید‌کنندگان جدید، تامین پایدار مواد نسوز و پیگیری سفارش ها ایجاد نموده است.
هفتمین دوره نمایشگاه صنعت دیرگداز، تولید، تجهیزات و فناوری های وابسته در تاریخ ۲۹ آذر تا ۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران در حتل برگزاری است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.