• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور فعال بانک ملی ایران در نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران »

  • کد خبر : 50397
  • 02 مرداد 1401 - 14:50
حضور فعال بانک ملی ایران در نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران »

بانک ملی ایران با حضور در نخستین نمایشگاه رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ طی ۳ روز به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه های مختلف خواهد پرداخت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با هدف تعامل با فعالان عرصه شرکت های دانش بنیان
و مؤسسات فرهنگی از امروز تا چهارم مرداد ماه از ساعت ۹ صبح الی ۶ عصر در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران ، سالن شبستان غرفه بخش حامیان نمایشگاه، پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود و آخرین خدمات و محصولات جدید خود را برای آشنایی، ارتباط و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، موسسات و مجموعه‌های مردمی به نمایش خواهد گذاشت. همچنین به ارائه راهکار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل مختلف شرکت ها و موسسات می‌پردازد.
لازم به ذکر است، آیین افتتاح نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران با حضور سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت در مصلای تهران برگزار شد.
گفتنی است، نخستین رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱» به همت نهاد ریاست‌جمهوری، در مصلای تهران در حال برگزاری است. هدف اصلی از برگزاری این رویداد ملی، ایجاد زیرساختی برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مردمی است.
در این رویداد مجموعه‌ای از بهترین شرکت‌های دانش‌بنیان، مؤسسات فرهنگی و نهادهای مردمی حضور دارند که در هشت موضوع کلان؛ فرهنگی، اجتماعی، رسانه-روابط عمومی-تبلیغات، بهداشت-سلامت-محیط زیست، آموزش و مشاوره، کارفرینی-اشتغال و مدیریت به ارائه راه‌کار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل کشور می‌پردازند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.