• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور سازمان تامین اجتماعی در اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران

  • کد خبر : 28604
  • 11 آبان 1400 - 17:07
حضور سازمان تامین اجتماعی در اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران

سازمان تامین اجتماعی در اجلاس سراسری تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران که با رویکرد اعطاء جایزه برند ملی، اعتماد ملی برگزار می شود، حضور دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: هدف از برپایی این اجلاس توجه و اجرای بیانات مقام معظم رهبری (معظم له) درخصوص تولید ملی و جلب اعتماد مردم است و این سازمان با ارائه محصولات و خدمات فرهنگی، بیمه‌ای و درمانی پاسخگوی نیاز مخاطبین و مراجعین نیز است.
علی جهانی افزود: سازمان تامین اجتماعی با هدف توسعه و ارتقاء سطح تعامل و ارتباط با صنعتگران و کار آفرینان و تقویت و حمایت از اشتغال پایدار و حمایت از توسعه کارآفرینی و پشتیبانی از نیروی کار و بالابردن سطح آگاهی و شفاف سـازی و پاسـخگویی به این قشر معزز در خصوص دستورالعمل ها و بخشنامه های این سازمان و توسعه همکاریهای همه جانبه با کارفرمایان در این اجلاس شرکت کرده است .
وی اظهار داشت: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان ارائه دهنده بیمه های اجتماعی در کشور و با گستردگی عملیاتی و تنوع کارکردها و شناسایی حوزه های سرمایه گذاری و با رویکرد نظام تعاملی، ارتباطی و هم افزایی و هم گرایی سازنده و دوسویه با شرکای اجتماعی به ویژه جامعه کارفرمایان در عرصه قانونگذاری ها ، تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها نقش آفرینی کرده تا با به کارگیری ظرفیت کنشگران، مشکلات را به صورت بهینه شناخته و پاسخگویی لازم را به آنها داشته باشد.
گفتنی است، بزرگترین گردهمایی سرآمدان اقتصاد ایران ۱۱آبان ماه سال جاری در مرکز همایشهای بین المللی شهید بهشتی برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.