• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

حسین زاده در «ملی شو۴»: محصولاتی همپای دستاوردهای روز نظام بانکی پیشرفته جهان ارائه کرده ایم

  • کد خبر : 9830
  • 04 اسفند 1399 - 22:14
حسین زاده در «ملی شو۴»: محصولاتی همپای دستاوردهای روز نظام بانکی پیشرفته جهان ارائه کرده ایم

مدیرعامل بانک ملی ایران «ملی پلاس» و «شعبه دیجیتال» را دو محصول منحصر به فرد و همپای دستاوردهای روز نظام بانکی پیشرفته جهان خواند و گفت: افتخار داریم که با روزآمدترین محصولات بانکی، می توانیم به مشتریان خود خدمت ارائه کنیم.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در «ملی شو ۴» با بیان این که این رویداد، محلی برای عرضه تازه ترین خدمات بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و نمایش پیشرفت های واقعی در این زمینه است، افزود: در شرایطی که کشور با مشکل پاندمی کرونا مواجه است، دو محصول جدید بانک ملی ایران به خوبی می تواند به قطع زنجیره این بیماری منحوس کمک کند.
وی «ملی پلاس» را نمونه قطعی محصولات مرتبط با آینده بانکداری در جهان خواند و با ابراز خرسندی از این که چنین محصولی اکنون در «ملی شو ۴» رونمایی می شود، خاطرنشان کرد: موسسه معتبر تحقیقاتی و مدیریتی مکنزی به تازگی تاکید کرده که آینده نظام بانکی جهان، نمونه ای مشابه «ملی پلاس» خواهد بود.
دکتر حسین زاده با اشاره به این که کارشناسان این بانک بیش از یک سال و نیم بر روی این پروژه تحقیق کرده اند، اظهار کرد: «ملی پلاس» در ورودی شعبه با انواع سامانه های بانکداری الکترونیک خدمات دهی می کند و در ادامه، همه انواع مشاوره های بانکی، بورسی، مالی، مالیاتی، ارزی و … را به مشتریان ارائه خواهد کرد.
به گفته وی، چیدمان نوین و جوان پسند این شعبه باعث جلب نگاه مشتری و تغییر نگاه او به بانک خواهد شد و می تواند روابط تازه ای میان بانک و مشتری را رقم بزند.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین «شعبه دیجیتال» را دیگر محصول یکتای این بانک خواند که مشتری را به طور کامل از حضور در شعبه فیزیکی بی نیاز می کند، بدون این که در خدمت رسانی به او اختلالی ایجاد شود.
حسین زاده با اشاره به کمک های شخص وزیر و معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور کمک به راه اندازی این پلتفرم، افزود: برای فعال شدن شعبه دیجیتال، قوانین و دستورالعمل های خاصی لازم بود که همه مقام های مسئول به این منظور، بانک ملی ایران را یاری کردند.
وی با اشاره به این که در «شعبه دیجیتال»، همه فرایندها از جمله احراز هویت، امضا و خرید سفته به صورت غیرحضوری ارائه می شود، گفت: حتی افتتاح حساب در این شعبه نیز غیرحضوری است که می تواند بسیاری از آسیب های ناشی از مراجعه مشتری به شعبه از جمله تردد در سطح شهر، انتقال بیماری ها و … را کاهش دهد.
حسین زاده بانک ملی ایران را سازمانی نوآور و یادگیرنده خواند که به دنبال کسب دانش روز دنیا و تبدیل آن به فناوری است و ادامه داد: بانک ملی ایران در طول سه دوره پیشین رویداد ملی شو نیز پیشتازی خود در ارائه محصولات نوآورانه را نشان داده و از این پس نیز همین روند را ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.