• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

جلسه هم افزایی در شرکت فولاد اکسین برگزار شد

  • کد خبر : 33639
  • 06 دی 1400 - 17:27
جلسه هم افزایی در شرکت فولاد اکسین برگزار شد

۶ دی ماه سال جاری جلسه تعاونی مصرف کارکنان با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین با واحد اموراداری و منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، درابتدای این جلسه مدیرعامل تعاونی مصرف با توجه به فعالیت های تعاونی مصرف کارکنان که در نهایت به رضایت مندی خانواده فولاد اکسین  می انجامد: از زحمات و حمایت های مدیر اموراداری و منابع انسانی در تمامی زمینه ها تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه هیئت مدیره تعاونی ضمن تشریح و شفاف سازی عملکرد دوساله، خواستار هم افزایی و توسعه همکاری های فی مابین که باعث سودرسانی بیشتر به سهامداران می شود را بیان داشتند.

در ادامه مهندس محمدی، مدیر امور اداری و منابع انسانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد در ماههای گذشته انجام شد، ضمن تشکر از تشکیل جلسات ادواری بیان کرد: تعاونی از بدنه فولاداکسین می باشد که باعث اعتماد پرسنل گردید.

مدیر امور اداری و منابع انسانی همچنین  طرح و پیشنهادهایی جهت نوآوری در ارائه خدمات تعاونی با همکاری منابع انسانی را یادآور شد.

خاطر نشان می سازد، تعاونی مصرف مقرر است برای دریافت پیشنهادات، توسعه بیشتر و همکاری های مضاعف با مدیران شرکت جلسات ادواری برگزار نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.