• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

جلسه مهم هم‌اندیشی مدیرعامل تامین اجتماعی و مدیران بیمه‌ای و درمانی کشور

  • کد خبر : 33042
  • 28 آذر 1400 - 23:52
جلسه مهم هم‌اندیشی مدیرعامل تامین اجتماعی و مدیران بیمه‌ای و درمانی کشور

جلسات هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با مدیران بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برای اتخاذ راهکارهای مناسب در رویکردهای تحولی فردا و پس فردا به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جلسه هم‌‎اندیشی مدیران حوزه بیمه‌‎ای سراسر کشور صبح فردا با رویکرد تحولی و تمرکز راهبردی بر موضوع «بررسی راهکارهای توسعه بیمه‌ای و پوشش بیمه اجتماعی همگانی» با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار می‌شود.
جلسه هم‌اندیشی مدیران حوزه درمان نیز با رویکرد تحولی و تمرکز راهبردی بر موضوع «اجرای سطح بندی خدمات و بررسی راهکارهای نظام ارجاع در درمان مستقیم» صبح روز سه‌شنبه با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور برگزار می‌شود.
سازمان تأمین اجتماعی در مدیریت جدید همراه با سیاست‌های اصولی دولت سیزدهم و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد‌های سه گانه تحول، عدالت و اعتماد به فعالیت می‌پردازد. برنامه تحولی سازمان تأمین اجتماعی دارای سه جهت گیری مشخص تحول در چشم انداز، تحول در جهت‌گیری و تحول در روندها و عملیات است.
جهت‌گیری کلی پیگیری و اجرای برنامه‌‎های تحولی سازمان تأمین اجتماعی نیز مبتنی بر عدالت است و هدف نهایی برنامه‌های تحولی، تقویت اعتماد عمومی نسبت به این سازمان تعیین شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=33042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.