• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

جلسه مشترک اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و بانک مرکزی

  • کد خبر : 9175
  • 23 بهمن 1399 - 15:02
جلسه مشترک اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و بانک مرکزی

جلسه مشترک برخی از اعضای «کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی» به منظور بحث و بررسی درخصوص مسایل و موضوعات مختلف ارزی در محل این بانک برگزار شد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، جلسه مشترک تعدادی از اعضای «کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی» با حضور سیدمحمودنبویان، نایب رییس کمیسیون اصل نودم مجلس و الهام آزاد، «رییس کمیته حقوقی و قضایی» کمیسیون مذکور، در این بانک برگزار شد و درباره مسایل و موضوعات مختلف ارزی و آخرین اقدامات بانک و تحولات صورت گرفته بحث و بررسی شد.
در این جلسه، معاون و مدیران بخش ارزی این بانک، گزارشی از وضعیت و اقدامات انجام شده در شرایط سخت بانک مرکزی در دو سال و نیم جنگ اقتصادی را مطرح کردند. ذکر این نکته ضروری است که طی این جلسه پناهی، معاون ارزی بانک مرکزی به تشریح اقدامات این بانک در دوران جنگ اقتصادی به منظور ساماندهی نظام تجارت خارجی و ارتقای شفافیت و سامانه‌های سیستمی و عملیاتی بخش ارزی و ارتقای کارایی و کاهش دخالت انسانی و نیز کنترل و مدیریت جریان منابع و مصارف ارزی کشور در راستای حمایت از تولید داخلی و خنثی سازی تحریم ها پرداخت. همچنین معاون ارزی بانک مرکزی بر حمایت از اقدامات و اصلاحات ساختاری انجام شده از سوی این بانک تاکید کرد. گفتنی است در این جلسه، سیدمحمود نبویان و الهام آزاد اعضای کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی نیز از زحمات بانک مرکزی در این شرایط سخت تشکر و راهکارهای لازم و پیشنهادات را به منظور بهبود امور و فعالیت‌ها ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.