• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

جزئیات قیمت خودروهای اقتصادی/ قیمتها در بهار ۱۴۰۲ به تعادل می رسد

  • کد خبر : 60738
  • 30 آذر 1401 - 12:54
جزئیات قیمت خودروهای اقتصادی/ قیمتها در بهار ۱۴۰۲ به تعادل می رسد

معاون وزیر صمت با بیان اینکه محموله اولیه خودروهای وارداتی قیمت بالاتری نسبت به انتظار مشتری دارند، گفت: قیمت ها در ۳ ماه اول ۱۴۰۲ به تعادل می رسد.

منوچهر منطقی در پاسخ به سوال مهر در مورد اینکه خودروی اقتصادی چه قیمتی خواهد داشت، اظهار کرد: خودروی اقتصادی، خودرویی است که بین محدوده ۷ تا ۱۰ هزار دلار قرار می‌گیرد و تغییرات ارز هم تبعاً در قیمت پایه آن تأثیر گذار خواهد بود.

معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت افزود: خودروی اقتصادی مسیر خود را طی می‌کند و با روش‌های متعددی که در بهره وری دیده شده، به این قیمت هدف دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: در مورد خودروهای وارداتی هم اولویت را به واردات خودروهای زیر ۱۰ هزار یورو داده ایم و در محموله اولیه ای که وارد کشور خواهد شد ترکیبی از خودروهای زیر ۱۰ هزار یورو و محدوده ۱۰ تا ۲۰ هزار یورو را خواهیم داشت.

منطقی ادامه داد: البته با توجه به اینکه خودروهایی که هم اکنون وارد شوند اولین عرضه‌ها هستند، نسبت به قیمت مورد انتظار مشتری تبعاً قیمت بالاتری دارند اما با توجه به اینکه عرضه‌های خوبی دیده شده قیمت‌ها در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۲ به تعادل نسبی می‌رسد.

معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت تاکید کرد: انتظاری که از یک خودروی ۱۰ هزار یورویی وجود دارد این است که مثلاً بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان قیمت بخورد که به مرور به این قیمت‌ها نزدیک تر می‌شویم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.