• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

جزئیات اختصاص اینترنت رایگان برای تحصیل دانشجویان به‌زودی اعلام می‌شود

  • کد خبر : 9167
  • 23 بهمن 1399 - 13:15
جزئیات اختصاص اینترنت رایگان برای تحصیل دانشجویان به‌زودی اعلام می‌شود

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تغییر نحوه اختصاص یارانه اینترنت برای آموزش مجازی دانشجویان خبر داد که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش رویداد خبربه نقل از  ایرنا، «ستار هاشمی» معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات در توئیتر خود نوشت: با توجه به تدبیر رئیس جمهوری، آموزش مجازی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها در شرایط کرونا باید رایگان عرضه شود.

وی با بیان این‌که به زودی جزئیات را در اختیار مردم قرار خواهند داد، افزود: نظر به دریافت شکایات متعدد ازجانب دانشجویان و طلاب در ترم قبل، نحوه ارائه یارانه آموزش مجازی در ترم جدید تحصیلی تغییر می‌کند.

سال گذشته زمانی که اخبار مربوط به شیوع کرونا در کشور منتشر شد، وزارت ارتباطات و دولت در اولین قدم برای این‌که مردم را در خانه نگه دارند ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دادند. با این روش دوران قرنطینه، دورکاری و آموزش مجازی کلید خورد و پیش رفت.

تخصیص بسته‌های اینترنت رایگان برای معلمان، دانش‌آموزان، اساتید دانشگاه، دانشجویان در چند نوبت مختلف، رایگان کردن ترافیک شبکه دانش‌آموزی شاد و سایت‌های مربوط به آموزش دانشگاه‌ها از جمله اقداماتی بود که به از سوی دولت صورت گرفت تا قرنطینه از نظر مالی و کاری به مردم فشار زیادی وارد نکند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.