• امروز : دوشنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

بانک صنعت و معدن میزبان تولیدکنندگان و صادرکنندگان در هفتمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا در پی حادثه بندر شهید رجایی بانک توسعه تعاون؛ اولین بانک پرداخت‌کننده تسهیلات کشاورزی قراردادی در نظام بانکی کشور پیام تسلیت و همدردی مدیرعامل بانک صادرات ایران با مردم بندرعباس/ سیفی: بانک صادرات ایران آماده پشتیبانی از بازسازی سریع بندر شهید رجایی است بررسی وضعیت بیمه‌ای حادثه بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه نامه‌های شخص ثالث پرداخت فوری خسارات حادثه بندر شهید رجائی توسط بیمه پاسارگاد همکاری بیمه دی در ارائه نسخه دوم نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه پیام تسلیت علیپور یزدی در پی حادثه دردناک بندر شهید رجایی/ همدردی و اعلام آمادگی برای حمایت از حادثه‌دیدگان فروش بیمه ما ۱۵ رقمی شد در همایش سراسری مدیران ستادی و شعب: رونمایی از سامانه هوش تجاری بیمه سرمد

1

ثبت بیش از ۳۰۱ هزار تماس در سامانه ۰۹۶۲۹ طی نوروز ۱۴۰۴

  • کد خبر : 103982
  • 17 فروردین 1404 - 20:57
ثبت بیش از ۳۰۱ هزار تماس در سامانه ۰۹۶۲۹ طی نوروز ۱۴۰۴

سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹، در بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۵ فروردین سال نو به صورت شبانه‌روزی فعال بود و تعداد ۳۰۱ هزار و ۳۳۷ تماس از سوی هم‌وطنان را دریافت و ثبت کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بیشترین تماس‌های دریافتی به ترتیب مربوط به اطلاعات گردشگری با بیش از ۷۸ هزار تماس، اطلاعات اماکن اقامتی با حدود ۷۳ هزار تماس و اطلاعات راه‌ها با بیش از ۴۸ هزار تماس بوده است.

همچنین تماس‌هایی در حوزه وضعیت آب‌وهوا، صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو و خدمات امداد خودرو نیز دریافت شد که به ترتیب ۴۵ هزار، ۳۰ هزار و بیش از ۶ هزار تماس را شامل می‌شود.

در مجموع یک هزار و ۳۷۹ شکایت در طول این بازه زمانی به ثبت رسید که بیشترین آن به ترتیب مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، اماکن اقامتی، سرویس‌های بهداشتی و ارائه‌دهندگان کالا و خدمات بوده است.

شکایاتی نیز در زمینه اماکن گردشگری، اماکن پذیرایی، پایانه‌های مسافربری و سایر حوزه‌ها بوده و در همین مدت، بیش از ۱۷ هزار مورد پیگیری شکایت و بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد پاسخ به شکایات نیز در این سامانه ثبت شده است.

سامانه ۰۹۶۲۹ همچنان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مجاری ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های خدمات سفر، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و شکایات مسافران ایفا می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=103982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.