• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

توجه به نیروهای جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 8905
  • 19 بهمن 1399 - 12:54
توجه به نیروهای جوان و متخصص، اولویت اول بانک ایران زمین است

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک ایران زمین، در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ با حضور در جمع داوطلبین آزمون استخدامی این بانک در دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در حوزه های مختلف گفت: رویکرد حوزه سرمایه انسانی در بانک ایران زمین توجه به جوانان و استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده در بخش های مختلف است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، آزمون استخدامی این بانک در هفته گذشته در ایام ولادت حضرت فاطمه (ع) در ۵ حوزه امتحانی در شهرهای تهران، اهواز، شیراز، یزد و کرمان با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر داوطلب که حدود ۶۰ درصد آنها را بانوان بودند، برگزار شد.

علیرضا دمیرچی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون گفت: بانک ایران زمین از سالهای گذشته چشم انداز خود را پیاده سازی بانکداری دیجیتال قرار داده است، که این امر مستلزم استفاده از جوانان متخصص با دانش به روز است.

وی افزود: در همین راستا حوزه آموزش بانک خود را آماده تحول کرده است و این تحول با استفاده از جوانان و با رویکرد شایسته سالاری ممکن می شود.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک ایران زمین با اشاره به آزمون استخدامی بانک گفت: اولویت ما توجه به جوانان است و در این راستا در آینده نزدیک مجدداً اقدام به جذب نیروهای جوان در حوزه های فناوری اطلاعات و مرتبط با بانکداری نوین خواهیم نمود.

دمیرچی در پایان اظهار امیدواری کرد که همکارانی که به خانواده بزرگ بانک ایران زمین می پیوندند بتوانند همراه و همگام با سایر همکاران در جهت اهداف عالیه بانک تلاش کنند.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با همراهی مدیر امور سرمایه انسانی، رئیس اداره سرمایه انسانی، رئیس اداره آموزش و رئیس اداره روابط عمومی در روز پنجشنبه با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبائی از برگزاری این آزمون بازدید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.