• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

توجه به سرمایه انسانی مهمترین راهبرد و اولویت بیمه دانا است

  • کد خبر : 50740
  • 05 مرداد 1401 - 17:57
توجه به سرمایه انسانی مهمترین راهبرد و اولویت بیمه دانا است

مدیرعامل بیمه دانا، تولید محصولات جدید بیمه‌ای را با هدف پاسخگویی به نیازها و مطالبات بیمه‌گذاران مورد تأکید قرار داد و این روند را موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه عنوان کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش استان خراسان شمالی در شهر بجنورد، ضمن تشریح عملکرد چهار ماهه این شرکت در شاخص‌های صدور و فروش و خسارت، به ظرفیت‌های فراوان بیمه دانا در بخش‌های مختلف، به ویژه سرمایه انسانی اشاره و ارائه آموزش را مهمترین اولویت و راهبرد اساسی برای رشد و پیشرفت امور دانست و از تمامی کارکنان و نمایندگان خواست با بهره‌گیری از دانش روز، سهم این شرکت را در بازار بیمه کشور حفظ و ارتقاء دهند.
وی در ادامه با تحلیلی از وضعیت صنعت بیمه در کشور و سهم شرکت‌های بیمه در بازار، به محصولات نوین بیمه دانا در بازار اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم و کاربردی این شرکت، طرح مهردانا است که توانسته بسیاری از بیمه‌گذاران حقیقی و حقوقی را جذب کرده و رضایت خاطر آنها را فراهم کند، لذا با توجه به این اتفاق مهم و با هدف به‌روزرسانی این محصول و تکریم مشتریان تصمیم گرفتیم با بهینه‌سازی طرح مهردانا، تحولی اساسی در خدمت‌رسانی به مشتری ایجاد کنیم که نتیجه و ماحصل این تلاش‌ها، رونمایی از طرح طلایی و نقره‌ای مهردانا بود که قطعاً باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه خواهد شد.
دکتر جعفری با تأکید بر اینکه مهردانا بهترین طرح برای رسوخ به بازار بیمه است، افزود: به واسطه اجرای این طرح، بیمه دانا توانست یک میلیون و پانصد هزار مشتری جذب کند، بنابراین در شرایط کنونی باید به سمت بهینه‌سازی هرچه بیشتر این طرح در بازار گام برداریم، لذا با ارائه دو طرح طلایی و نقره‌ای مهردانا توسط شبکه فروش شرکت، همان‌طور که اشاره کردم، ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه در بازار به پرتفوی‌های جدید نیز دست خواهیم یافت.   
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه سخنان خود، به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های جدید شرکت در سال جاری پرداخت و سپس با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از افتخارات این شرکت امضای قرارداد همکاری‌های بیمه‌ای با فرهنگیان عزیز کشور است که نقش و تأثیر تعیین‌کننده‌ای در رشد و پیشرفت کشور دارند و آینده‌سازان این مرز و بوم در سایه تعلیم و تربیت این قشر فرهیخته می‌توانند اداره جامعه آینده را عهده‌دار شوند.

وی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلمان، از کارکنان و نمایندگان خواست با ارائه بهترین نوع خدمات‌رسانی به آنها، در روند پرداخت خسارت نیز تسریع کنند.
دکتر جعفری همچنین هوشمندسازی عملیات بیمه‌گری را موجب تحول اساسی در خدمت‌رسانی به مردم دانست و سپس در خصوص اپلیکیشن جدید این شرکت با نام «داناپ» توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر رضا جعفری و هیئت همراه، ضمن بازدید از شعبه بجنورد و گفت‌وگو با همکاران، از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های خسارت بیمه‌گذاران این شعبه قرار گرفتند.
 

دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی
دکتر رضا جعفری در ادامه سفر خود و هیئت همراه به استان خراسان شمالی، در نشستی با ابوالقاسم اکبری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، ضمن تشریح مفاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با این وزارتخانه، به ارائه مواردی در خصوص نرخ کارشناسی شده، تجمیع امور بیمه‌ای، الکترونیکی‌شدن خدمات، ارائه خدمات ویژه به معلمان و تکریم آنان و طرح سفیران بیمه‌ای، ویژه دانش‌آموزان پرداخت و با توجه به در خواست‌های جمعی از فرهنگیان که تاکنون موفق به ثبت‌نام در بیمه درمان نشده‌اند، زمان ثبت‌نام را تا پایان ماه مرداد تمدید کرد. 
در این جلسه ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم با اشاره به قرارداد فی‌مابین گفت: بالغ بر ۲۲۰ هزار دانش‌آموز و ۱۴ هزار نفر فرهنگی در سطح استان تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند.
وی تجمیع قراردادهای بیمه‌ای را از اولویت‌های راهبردی اداره کل متبوعش عنوان کرد و خواستار ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به همکاران خود در این استان شد. 

d345681.jpg
لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.