• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

توانمندسازی پدافند غیرعامل و اقدامات پیشگیرانه

  • کد خبر : 28693
  • 12 آبان 1400 - 16:54
توانمندسازی پدافند غیرعامل و اقدامات پیشگیرانه

دوره آموزشی توانمند سازی ویژه مدیران و کارکنان حراست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت های تابعه برگزار شد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو  در این نشست با قدردانی از اقدامات مجموعه حراست گفت : خدمات حوزه حراست در ساختار کلان شرکت ها  برای تصمیم گیری ها ارزشمند و یاری رسان است .

وی نگاه همه جانبه و روحیه تعامل و هم افزایی حوزه حراست  در بنگاه های صنعتی را عامل مهمی برای امنیت خاطر مدیران اجرایی حوزه تولید برشمرد.

محسن صالحی نیا  با اشاره به  حوادث اخیر کشور در حوزه  فضای سایبری  تصریح کرد :  مخاطرات از جنس نرم و موضوعات نوین ضرورت توانمندسازی مضاعف در حوزه پدافند غیرعامل را بیش از پیش نشان می دهد و ضرورت دارد  مجموعه های حراست با نگاه عملیاتی  و تسلط تخصصی اقدامات پیشگیرانه لازم را در این حوزه اجرا نمایند .

صالحی نیا  با بیان اینکه موضوع یادگیری یک فرایند مستمر است گفت : برگزاری  چنین دوره های آموزشی استمرار یادگیری  را به عنوان یک فرهنگ سازمانی ارزشمند در کالبد سازمان نهادینه می کند.

محسن الیاسی مدیر حراست ایدرو نیز در این نشست در گزارشی  با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره ها گفت : در مدت برپایی این دوره ، کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله انواع جمع آوری تحلیل، گزارش نویسی ، آشنایی با فرآیندهای قانونی و حقوقی تغییرات آئین نامه های مالی ، معاملاتی و دستورالعمل های حاکم بر فضای فعالیت شرکتهای تابعه برگزار شده است.

در این نشست همچنین با اهدای لوح سپاس از ۳ تن از مدیران حراست برتر مجموعه ایدرو قدردانی به عمل آمد .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.