• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

تهامی: تصمیم کی‌روش تعجب برانگیز بود / شکست مقابل انگلیس فراموش شود

  • کد خبر : 58774
  • 01 آذر 1401 - 13:13
تهامی: تصمیم کی‌روش تعجب برانگیز بود / شکست مقابل انگلیس فراموش شود

ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است باید بازی با انگلیس فراموش شود و تمرکز تیم ملی رو بازی های ولز و آمریکا باشد.

ابراهیم تهامی در گفت وگو با ایسنا درباره شکست تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی قطر مقابل انگلیس، اظهار کرد: من پیش از این فکر نمی کردم ایران در این بازی شکست بخورد اما شب گذشته وقتی ۵ دقیقه ابتدایی بازی را دیدم، می دانستم بیش از ۴ گل دریافت می کنیم.

وی ادامه داد: ترکیب اولیه کی روش برای این دیدار کاملاً اشتباه بود. نتیجه همین ترکیب اشتباه، بازی ضعیف مقابل انگلیس بود.  

ملی پوش سابق فوتبال ایران بیان کرد: در واقع ترکیب اصلی تیم همان نفرات تعویضی بودند که در نیمه دوم به میدان فرستاده شدند؛ ترکیبی که اگر از همان ابتدا به بازی می رفت مطمئنا این شکست رقم نمی خورد.

وی ادامه داد: تعجب برانگیز بود وقتی کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در بازی های بسیاری کنار هم کار کرده بودند، در بازی با انگلیس در ترکیب اولیه جای نمی گیرند و نفرات دیگری وارد زمین می شوند. شاید کی روش با این کار می خواست سوپرایزمان کند که اگر به این صورت است باید بگویم ترکیب اشتباه او سوپرایز بدی برای مردم ایران بود. معتقدم بزرگ ترین اشتباه کی روش ترکیب اولیه ای بود که به میدان فرستاد.

این مربی فوتبال درباره بازی ایران در ادامه جام جهانی مقابل ولز و آمریکا نیز گفت: نتیجه گیری مقابل این دو تیم به ترکیب ایران و تصمیمات کی روش بستگی دارد و اگر  کی روش مجددا ما را با ترکیب تیم ملی سوپرایز نکند می توانیم از این دو بازی امتیاز بگیریم.

وی با بیان این که باید شکست مقابل انگلیس فراموش شود و تمرکز روی دو دیدار آینده باشد، ادامه داد: باید تمرکز داشته باشیم تا بازی های آبرومندانه انجام دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.