• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تنظیم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن به زودی به واتساپ اضافه می‌شود

  • کد خبر : 29682
  • 22 آبان 1400 - 13:25
تنظیم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن به زودی به واتساپ اضافه می‌شود

اینکه بسیاری از قابلیت‌های تلگرام ماه‌ها و حتی سال‌ها بعد در واتساپ ارائه می‌شود، موضوع چندان جدیدی برای ما نیست. با این حال، از آنجاییکه بسیاری از ما مجبور به استفاده از این برنامه هستیم، کماکان اضافه شدن قابلیت‌های قدیمی تلگرام به آن خبر خوبی به حساب می‌آید. در جدیدترین مورد به نظر می‎رسد که تنظیم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن قرار است به زودی به واتساپ اضافه شود.

اواسط شهریور ماه بود که خبر مبنی بر اضافه شدن امکان شخصی سازی آخرین زمان آنلاین بودن به واتساپ منتشر شد. با این وجود و با گذشت بیش از دو ماه همچنان این قابلیت به نسخه اصلی WhatsApp اضافه نشده است. WABetaInfo که همیشه با دریافت نسخه‌های بتا واتساپ از قابلیت‌های جدید این برنامه پیش از عرضه رسمی مطلع می‎شود، یک بار دیگر در خصوص این ویژگی خبری منتشر کرده است.

با اعلام این خبر به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نه چندان شاهد اضافه شدن این قابلیت به نسخه پایدار پیام‎رسان‎ واتساپ خواهیم بود. طبیعتا این یک آپدیت خوشایند برای افرادی است که بیشتر از دیگران به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند و از داشتن فضای آزاد در این محیط لذت می‎برند.

تا امروز کاربران تنها می‌توانستند آخرین زمان آنلاین بودند خود یا همان Last Seen را از میان سه گزینه (هیچ‌کس، مخاطبین یا همه) تنظیم کنند و اینکه بتوانند آن را برای بخشی از مخاطبین خود باز و برای بخشی دیگر ببنندد، مشابه آنچه که در تلگرام داریم، وجود نداشت. اما ظاهرا این رویه قرار است به زودی تغییر کند.

تنظیم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن در واتساپ

با ویژگی جدید شما این امکان را خواهید داشت که شخصی را به اصطلاح Soft-Block کنید. یعنی بدون اینکه به معنای واقعی بلاک کنید؛ امکان مشاهده وضعیت آنلاین بودن، عکس پروفایل و حتی استتوس (About) را برای همان شخص خاص ببنید، بدون آنکه دوستان دیگرتان تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرند.

علاوه‌براین امکان آن وجود خواهد داشت که عکس پروفایل و استتوس را به صورت جداگانه برای فرد یا افراد ببندید، البته این موضوع دو طرفه نیست. به عبارت دیگر مخاطبین شما ممکن است امکان تماشای عکس پروفایل یا اطلاعات About شما را نداشته باشند اما شما بتوانید این اطلاعات از آنها را مشاهده کنید.

ویژگی‌های جدید در حال حاضر برای نسخه WhatsApp beta Version 2.21.23.14 ارائه شده و تنها کاربران خاصی می‌توانند آنها را تست کنند. با این وجود انتظار می‎رود که این آپدیت در آینده‌ای نه چندان دور به نسخه پایدار واتساپ نیز اضافه شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.