• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تندیس غرفه برتر به شرکت مس رسید

  • کد خبر : 28760
  • 13 آبان 1400 - 18:24
تندیس غرفه برتر به شرکت مس رسید

غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی(ماینکس۲۰۲۱) و سومین نمایشگاه سنگ‌ها، کانی‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته به‌عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، در سومین روز از برگزاری نمایشگاه ماینکس، ابراهیم جمیلی رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و مهرداد اکبریان رییس انجمن سنگ آهن از غرفه شرکت مس بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در جریان این بازدید گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های شرکت مس در دو سال گذشته در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

در ادامه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی ضمن اهدای تندیس غرفه برتر به محمدجواد خلیلی مشاور مدیر عامل و  مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس،  اظهار داشت: عملکرد شرکت مس قابل تقدیر است و ضرورت دارد همکاری‌های متقابل بیشتر شود.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد این شرکت روند رو به رشد دارد و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، اخبار خوبی که از موفقیت‌های شرکت مس در امور اکتشاف و بهره‌وری در رسانه‌ها می‌شنویم گواه این پیشرفت است.
وی تاکید کرد: شرکت مس با طرح‌های توسعه ای که اجرا کرده و در دست اجرا دارد می‌تواند در سطح شرکت‌های جهانی قرار بگیرد.

🔸آینده درخشان شرکت مس

مهرداد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن ایران نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به عملکردی که شرکت مس تاکنون داشته به‌طور حتم چشم‌انداز درخشان و بهتری را برای این شرکت می‌بینم.

بر اساس این گزارش، همچنین، محمدجواد خلیلی مشاور مدیر عامل و  مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس ظهر امروز از تمامی بخش‌های نمایشگاه دیدن کرد.

این نمایشگاه در سومین روز کار خود (۱۳ آبان ماه) با مشارکت شرکت‌های داخلی و تخصصی در زمینه معدن و صنایع معدنی در محل مصلای امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.