• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تقدیر و تجلیل مسوولان استان کرمان از شرکت گهرزمین بواسطه اقدامات ارزنده در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی

  • کد خبر : 58927
  • 03 آذر 1401 - 14:54
تقدیر و تجلیل مسوولان استان کرمان از شرکت گهرزمین بواسطه اقدامات ارزنده در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی

جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه، با حضور مسوولین استانی در محل گروه صنعتی قطعه­‌گستر کرمان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین­‌الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، صبح امروز جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه، در محل شرکت قطعه­‌گستر کرمان با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان کرمان، مدیرعامل شرکت گهرزمین، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس سازمان صمت و جمعی از مدیران سازمان بازرسی و بانکی استان کرمان و با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان به ویژه قطعه گستر کرمان برگزار شد.
در این جلسه، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به امکان استفاده صنایع بزرگ استان از تسهیلات قانون جهش تولید دانش­‌بنیان در انعقاد قرارداد با واحدهای تولیدی دانش­‌بنیان مانند قطعه­‌گستر کرمان، بر لزوم ایجاد و نهادینه‌شدن فرهنگ ساخت داخل در کلیه بخش­‌های مهندسی، بازرگانی و تولیدی این صنایع معدنی و صنعتی تاکید کرد و عنوان کرد: بایستی دستورالعملی در خصوص تامین نیازهای این صنایع از طریق واحدهای تولیدی داخل استان تهیه و برای تصویب و ابلاغ، به شورای تامین ارائه شود.
در ادامه، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: در اجرای قوانین مصوبات، با مشکلاتی مواجه هستیم که به‌خوبی اجرا نمی‌شوند. درواقع استان کرمان ظرفیت‌های زیادی دارد و باید از این ظرفیت استان استفاده شود.
دادستان کرمان نیز ضمن تشکر از شرکت گهر زمین در اجرای کامل تعهدات خود در قبال قطعه­‌گستر کرمان، پشتیبانی به موقع و درست از سوی سایر صنایع بزرگ معدنی استان را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل گهرزمین به تشریح اقدامات این شرکت در قطعه­‌گستر کرمان در بومی­‌سازی رول­های HPGR و انتقال دانش فنی تولید این محصولات فناورانه و انعقاد قراردادهای سنگین، پرداخت و افزود: امیدواریم با حمایت تمامی شرکت­‌های معدنی و صنعتی استان، رونق تولید در شرکت قطعه­‌گستر کرمان، با سرعت بیشتر محقق گردد.
همچنین معاون مهندسی و بومی‌سازی گهرزمین نیز گزارش جامعی از این اقدامات ارائه نموده و خاطرنشان کرد: امید است در راستای افزایش حمایت از صنایع تولیدی داخلی، کارگروهی در سازمان صمت استان با حضور نمایندگان بومی‌سازی شرکت­‌های بزرگ معدنی استان جهت توسعه فعالیت­‌های بومی­‌سازی و کنترل خریدهای خارج تشکیل گردد.
گفتنی است در این جلسه، استاندار، رییس کل دادگستری و دادستان کرمان از اقدامات ارزنده شرکت گهرزمین در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تقدیر و جلیل کردند.
شایان ذکر است، پس از اتمام این جلسه، سالن عملیات حرارتی تکمیلی رول­‌های HPGR و سالن ساخت قطعات هاردمتال شرکت قطعه­‌گستر کرمان افتتاح شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.