• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تقدیر دکتر دلفراز از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت بیمه ملت

  • کد خبر : 29228
  • 18 آبان 1400 - 15:47
تقدیر دکتر دلفراز از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت بیمه ملت

مدیرعامل بیمه ملت از فرزندان کارکنان شرکت بیمه ملت که در مقاطع تحصیلی مختلف در سال جاری موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت با اهدای لوح و جوایزی از فرزندان کارکنان شرکت بیمه که موفق به کسب رتبه‌های ممتاز در مدارس و یا رتبه‌های برتر در کنکور سراسری شدند، تقدیر کرد.

دکتر دلفراز با تاکید بر این موضوع که نسل آینده در پیشبرد اهداف کشور نقشی تعیین کننده دارند، گفت: نسل آینده از دل همین فرزندان که مفتخر به داشتن رتبه‌های برتر هستند شکل می‌گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: کشور این روزها به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه با مشکلات اقتصادی روبروست،  دانش آموزان و دانشجویان با آموزش صحیح می‌توانند بن‌بست‌های اقتصادی را بشکنند و کشور را به مقاصد و اهداف طراحی شده برسانند.

دکتر دلفراز در پایان با اشاره به نقش صنعت بیمه در ایجاد اطمینان و آسایش خاطر به مردم، تصریح کرد: دانش بیمه را یاد بگیرید، بیمه مزایایی مختلفی دارد که آموزش و آگاهی صحیح از آن مخصوصاً در سنین پایین که اکنون شما در آن قرار دارید، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی شود.

 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.