• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تفاهم نامه همکاری بیمه دانا با شیلات استان خوزستان

  • کد خبر : 24117
  • 21 شهریور 1400 - 14:27

نشست مشترک سرپرستی منطقه ۱۲ بیمه دانا و مدیران شعبه آبادان( منطقه آزاد اروند) این شرکت با مدیرکل شیلات استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا، سیاوش پورکرمی سرپرست شعبه آبادان( منطقه آزاد اروند) اعلام کرد: با عنایت به تحقق پرتفوی مورد انتظار و جذب بیمه گذاران جدید  و همچنین ارائه خدمات  درشان بیمه گذاران و اهمیت تشریح عمده خدمات بیمه‌دانا در سطح منطقه و کشور، و در راستای تحقق اهداف عالی شرکت و ارائه خدمات مطلوب و درشان جامعه صیادی، جلسه ای  روز ۱۷ شهریور در محل اداره کل شیلات استان خوزستان با حضور مدیر کل شیلات استان ابوعلی، دانش مهر معاون صید و صیادی و فاضلیان دهکردی  سرپرست منطقه ۱۲ و  اینجانب با محوریت شناسایی بازارهای بیمه‌ای و نحوه ارائه خدمات برگزار شد.

 در این جلسه مدیر شیلات استان خوزستان به تشریح نیازمندی‌های بیمه‌ای جامعه صیادی و سایر معاونت های مدیریت شیلات استان پرداخت و با بررسی مخاطرات جامعه تحت پوشش شیلات استان ، با استقبال از حضور بیمه دانا، مراتب آمادگی  شیلات استان را جهت حضور هر چه بیشتر این شرکت  جهت ارائه خدمات اعلام کرد.

در این جلسه فاضلیان دهکردی سرپرست منطقه ۱۲ نیز با بررسی کارنامه بیمه دانا با بیش از چهار دهه سابقه بیمه‌گری، به ذکر رتبه بیمه دانا در بین شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت و راهکارها و نحوه ارائه خدمات به شیلات استان را تشریح کرد.

 وی همچنین ضمن برشمردن شعب استان خوزستان، بر ارائه خدمات در کلیه شعب و مراکز درمانی بیمه دانا برای خدمت رسانی به بیمه گذاران شیلات خوزستان تاکید کرد.

 همچنین در این جلسه پورکرمی مدیر شعبه منطقه آزاد اروند (آبادان) صدور بیمه نامه های مسئولیت کارکنان شناورهای صیادی ، صدور بیمه بدنه شناورها با پوشش‌های مناسب، صدور بیمه نامه درمان تکمیلی و همچنین انعقاد تفاهم نامه مهردانا با ویژگی های منحصر به فرد را، از مهمترین نیازهای جامعه صیادی جنوب استان و کارکنان شیلات استان برشمرد.

در پایان نشست مقرر شد ضمن انعقاد تفاهم نامه برای صدور بیمه نامه های اتومبیل ، مسئولیت ، درمان و بدنه شناور، همکاری دو جانبه با تفاهم نامه مهردانا جهت کارکنان مدیریت شیلات استان شروع و به صدور سایر بیمه نامه‌ها منتهی شود .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.