• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تعهد ارزی صادرکنندگانی که منع تعقیب گرفتند تعیین تکلیف می‌شود

  • کد خبر : 16117
  • 11 خرداد 1400 - 14:29
تعهد ارزی صادرکنندگانی که منع تعقیب گرفتند تعیین تکلیف می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تا پایان تیرماه در مورد تعیین تکلیف ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگانی که تعقیب قضایی آنها از سوی مقامات قضایی تعلیق شده است، تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در سی و دومین جلسه کمیته اقدام ارزی، در مورد تعیین تکلیف ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگانی که تعقیب قضائی آنها از سوی مقامات قضائی تعلیق شده است، گفت: تا پایان تیرماه در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: در مورد نحوه ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگانی که قرار منع تعقیب از سوی مقامات قضائی برای آنان صادر شده تا پایان تیر ماه سال جاری تصمیم‌گیری می‌شود تا این گروه از صادرکنندگان بتوانند پس از ایفای تعهدات خود نسبت به شروع مجدد فعالیت تجاری اقدام کنند.

وی افزود: این دسته از صادرکنندگان موظف هستند پرونده قضائی خود را از طریق مراجع قضائی پیگیری کنند تا پس از تعلیق تعقیب قضائی در خصوص ایفای تعهدات ارزی صادراتی اقدام شود.

رئیس کمیته اقدام ارزی گفت: پس از احراز وجود ارز حاصل از صادرات، این گروه از صادرکنندگان باید تعهد ارزی خود را از طریق سامانه نیما یا واردات در مقابل صادرات ایفا کنند، ضمن آنکه امکان واگذاری کوتاژهای صادراتی آنان به وارد کنندگان در حال بررسی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.