• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از ۵۵۰۰ میلیارد ریال گذشت

  • کد خبر : 51218
  • 11 مرداد 1401 - 15:12
تسهیلات بانک توسعه تعاون به نهاد های حمایتی از ۵۵۰۰ میلیارد ریال گذشت

بانک توسعه تعاون تا ۲۶ تیرماه سال جاری بخش مهمی از تسهیلات اشتغال پایدارروستایی و عشایری را به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص داده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حدود ۳۰ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این میزان حدود ۵۵۶۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۳ هزار و ۹۳ طرح توسط مددجویان در سراسر کشور راه اندازی شده است.
بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور نشان می‌دهد، استان خراسان رضوی با ۸۱۶ طرح، فارس با ۸۰۰، آذربایجان شرقی با ۷۴۷، کرمانشاه با ۶۷۲ و کرمان با ۵۹۲ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول پرداخت تسهیلات قرار دارند.
میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی نیز تا ۲۶ تیر سال جاری به بیش از ۵۵۶۰ میلیارد ریال رسیده است.
استان فارس با ۳۸۲ میلیارد ریال، خراسان رضوی با ۳۷۲ میلیارد، آذربایجان شرقی با ۳۰۵ میلیارد، کرمانشاه با ۲۷۶ میلیارد و خوزستان با ۲۶۰ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.