• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ترخیص مواد اولیه تولید لوازم خانگی از گمرک در اولویت قرار گرفت

  • کد خبر : 2790
  • 29 آبان 1399 - 13:06
ترخیص مواد اولیه تولید لوازم خانگی از گمرک در اولویت قرار گرفت

معاون امور صنایع وزارت صمت در دیدار با تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: تأمین و تخصیص مؤثر ارز برای ترخیص مواد اولیه و ضروری واحدهای تولیدی در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با نمایندگانی از انجمن صنایع لوازم خانگی با بیان این مطلب تصریح کرد: تأمین و تخصیص مؤثر ارز برای ترخیص مواد اولیه و ضروری واحدهای تولیدی در اولویت قرار گرفته است که با اجرای این سیاست روند تولید در بخش‌های مختلف صنعتی با دغدغه کمتری ادامه خواهد داشت.
معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه از ساماندهی وضعیت عرضه و تقاضای ورق‌های فولادی که مهمترین دغدغه تولیدکنندگان لوازم خانگی بود، خبر داد و گفت: با بررسی وضعیت متقاضیان دریافت ورق‌های فولادی و شناسایی واحدهای فعال دارای مجوز، اصلاح عرضه و تقاضای این محصولات با رویکرد شفاف سازی و تأمین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است در این نشست اعضا انجمن صنایع لوازم خانگی نیز با اشاره به دغدغه‌های توسعه تولید لوازم خانگی، خواستار رفع مشکلات پیوستن به سامانه جامع تجارت و همچنین تسریع در ترخیص مواد اولیه مورد نیاز این صنعت از گمرک شد.
همچنین اعضا این انجمن شفافیت در روند عرضه ورق‌های فلزی، با اولویت مصرف کننده واقعی را مورد تاکید قراردادند و خواستار اتخاذ تدابیری برای افزایش سقف اعتبارات مالی به صنایع کشور شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.